wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

W POSZUKIWANIU NOWYCH PARADYGMATÓW ZARZĄDZANIA


GRUDZEWSKI W.M. HEJDUK I.K.

wydawnictwo: SGH, 2008, wydanie I

cena netto: 34.50 Twoja cena  32,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsza publikacja jest wyborem tekstów, które zostały przesłane na konferencję zatytułowaną "Nowe kierunki badań w naukach o zarządzaniu", bądź też przekazane do publikacji po konferencji. Publikacja jest autorskim spojrzeniem uczestników konferencji na problematykę badań naukowych w obszarze nauk o zarządzaniu


Spis treści:

Wstęp

1. Zmiany paradygmatów kształtujących systemy zarządzania
Wiesław M. Grudzewski, Irena Hejduk
2. Zarządzanie wartościami dla klienta (wybrane aspekty)
Barbara Dobiegała-Korona
3. E-learning a paradygmat organizacji uczącej się. Ograniczenia i możliwości technologii internetowej dla praktyki zarządzania
Krzysztof Hejduk
4. ECSR - koncepcja strategiczna oparta o ekologiczną i społeczną odpowiedzialność biznesu
Andrzej Chodyński, Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
5. Paradygmaty zarządzania operacyjnego
Stanisław Kasiewicz
6. Przedsiębiorczość jako obszar badań naukowych
Jan Klimek
7. Koncepcja koopetycji jako szczególna forma współpracy w realizacji dobra wspólnego
Sylwia Sysko-Romańczuk, Agnieszka Kruszyńska
8. Rozwój badań regułowego systemu oceny projektu europejskiego
Tadeusz A. Grzeszczyk
9. Rozwój kapitału intelektualnego warunkiem sukcesu przedsiębiorstwa
Ewa Starbała-Maksymiuk, Urszula Wodzińska
10. "(De) centralizacja" centrum i jej konsekwencje dla paradygmatów zarządzania w edukacji
Katarzyna Szymala


164 strony, B5, twarda oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- DOBRE PRAKTYKI SPÓŁEK NOTOWANYCH NA GPW (2008) PODRĘCZNIK

- KOMUNIKACJA KORPORACYJNA A BIZNES. PRAKTYCZNY PORADNIK
KAMIŃSKI L.

- KANAŁY DYSTRYBUCJI KSZTAŁTOWANIE RELACJI
SPYRA Z.

- KLUCZ DO ZARZĄDZANIA STRATEGICZNEGO
SUTHERLAND J. CANWELL D.

- WSPÓŁCZESNE PARADYGMATY NAUK O ZARZĄDZANIU
RED. KOWALCZEWSKI W.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022