wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 101.00 95,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE TECHNOLOGIAMI


GRUDZEWSKI W.M. HEJDUK I.K.

wydawnictwo: DIFIN, 2008, wydanie I

cena netto: 101.00 Twoja cena  95,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W publikacji przedstawiono kierunki rozwoju nowoczesnych technologii i ich wpływ na gospodarkę w kontekście rozwoju innowacji jako podstawy kreowania przedsiębiorczości technologicznej.

Książka prezentuje szerokie spektrum uwarunkowań technologicznych, gospodarczych i społecznych sprzyjających poprawie innowacyjności współczesnych gospodarek.

Autorzy omawiają przemiany w technice i technologii początku XXI wieku, kierunki zmian w systemach zarządzania oraz instrumenty polityki proinnowacyjnej państw i regionów. Na tak szeroko zarysowanym tle przedstawiają także problemy zarządzania nowoczesnymi technologiami w Polsce w kontekście poprawy innowacyjności polskiej gospodarki poprzez instrumenty wspierania innowacyjności, mechanizmy likwidacji barier rozwoju przedsiębiorstw high-technology w Polsce, instrumenty i narzędzia zarządzania technologiami w małych i średnich przedsiębiorstwach.

W pracy omówiono także problemy ochrony własności intelektualnej, tworzenia kapitału intelektualnego, podano przykłady stosowania nowoczesnych narzędzi zarządzania i wiele innych niezbędnych we współczesnym świecie przesłanek zmian i innowacji.


Skrócony spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Rozwój technologii i jej wpływ na gospodarkę
Rozdział 2. Przemiany w technice i technologii na początku XXI wieku
Rozdział 3. Polityka proinnowacyjna państwa
Rozdział 4. Przewaga konkurencyjna i technologiczna
Rozdział 5. Przedsiębiorstwa konkurujące na wolnym rynku
Rozdział 6. System innowacyjności w budowie gospodarki opartej na wiedzy
Rozdział 7. Pobudzanie innowacyjności przedsiębiorstw
Rozdział 8. Bariery high-technology w Polsce
Rozdział 9. Projektowanie procesu usprawnień z wykorzystaniem systemu KAIZEN
Rozdział 10. Koncepcje nowych lub zmodernizowanych produktów
Rozdział 11. Sposoby i techniki kreowania strategii technologicznej w przedsiębiorstwie
Rozdział 12. Warianty pozyskiwania technologii
Rozdział 13. Modele sieciowe
Rozdział 14. Modelowanie sieci przedsięwzięć organizacyjno-technicznych
Rozdział 15. Optymalizacja terminu realizacji przedsięwzięcia według kryterium kosztów
Rozdział 16. Rozwój innowacji produktowych, technologicznych i organizacyjnych
Rozdział 17. Kierunki zmian w systemach zarządzania
Rozdział 18. High-technology w Polsce (HT)
Rozdział 19. Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji gospodarczej
Rozdział 20. Wybieganie w przyszłość
Rozdział 21. Produkty i usługi na poziomie high-technology
Rozdział 22. Strumienie przepływu technologii
Rozdział 23. Przedsiębiorstwa high-technology
Rozdział 24. Przedsiębiorstwo wobec zmiennych oczekiwań rynku
Rozdział 25. Zarządzanie relacjami klientów (CRM)
Rozdział 26. Projektowanie produktu
Rozdział 27. Analiza marketingowa nowych produktów i usług
Rozdział 28. Docenianie doświadczeń własnych i cudzych
Rozdział 29. Badania patentowe
Rozdział 30. Biznesplan
Rozdział 31. Metody oceny opłacalności przedsięwzięć (projektów)

Zakończenie
Bibliografia


472 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022