wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 23.00 21,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NAJGORSZE STRATEGIE I PRAKTYKI ZARZĄDZANIA. HISTORIA UPADKÓW PRZED.


PINDELSKI M. RED.

wydawnictwo: SGH, 2008, wydanie I

cena netto: 23.00 Twoja cena  21,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka jest bardzo interesująca i porusza wyjątkowo nowatorskie wątki. Autorzy poprawnie odczytują i interpretują koncepcje dotyczące porażek prezentowanych organizacji. Poruszana tematyka wydaje się być bardzo aktualna, a obszar badawczy dotychczas mało eksplorowany. Książka zwraca uwagę na liczne niepokojące praktyki oraz zdarzenia powodujące upadki firm, które to stanowią szerokie pole do dalszych badań.

W literaturze odnaleźć można liczne publikacje dotyczące najlepszych praktyk (np. Tom Peters, Jim Collins, Norah Kapłan). Tym samym pojawiła się luka poznawcza dotycząca organizacji borykających się z kryzysami. Śledząc różnorodne publikacje napotkać można jedynie krótkie opisy porażek marek (Matt Haig), bądź produktów (Seth Godin), natomiast trudno dotrzeć do analiz porażek całych organizacji. Tym samym należy podkreślić, iż książka stanowi trafną próbę wypełnienia powstałej niszy.

Licznie wymienione tu badania dowodzą autentyczności oraz rangi prezentowanych zjawisk. Szeroko prezentowane rozliczne wskaźniki i dane finansowe wskazują na rzetelne podejście do omawianego problemu.

Bardzo dużym walorem publikacji jest trafne wychwytywanie w toku prezentacji błędów popełnianych przez organizacje oraz luk prawnych, które zwykle traktowane jako szansa, mogą być istotnym zagrożeniem dla funkcjonowania organizacji.


Spis treści

Wstęp

Część I. Upadki przedsiębiorstw zagranicznych
Upadek Arthur Andersen
Upadek Enron
Upadek operatora telefonii satelitarnej Iridium
Upadek Adelphia Communications
Upadek Delphi

Część II. Upadki przedsiębiorstw polskich
Upadek Domu Maklerskiego Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej
Upadek Air Polonii
Upadek Alpinusa
Upadek tygodnika OZON
Upadek producenta makaronów Malma

Podsumowanie
Bibliografia

120 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022