|
ZARZĄDZANIE KREATYWNOŚCIĄ I INNOWACJĄ. TECHNIKI TWÓRCZEGO MYŚLENIA wydawnictwo: MT BIZNES, 2005, wydanie I cena netto: 45.50 Twoja cena 43,23 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Innowacja jest bezdyskusyjnym katalizatorem rozwoju firmy, jednak wielu menedżerom z wszystkich
branż nie udaje się stworzyć w firmach klimatu zachęcającego do innowacji i nagradzającego
ją. Zarządzanie kreatywnością i innowacją bada rolę menedżera w podsycaniu
kreatywności w organizacji i wskazuje, co muszą zrobić menedżerowie i liderzy,
aby pomnożyć udane innowacje. Omawia w szczególności takie zagadnienia jak: -
generowanie nowych pomysłów i rozpoznawanie szans, - kierowanie innowacji
w stronę rynku, - usuwanie czynników myślowych tłumiących kreatywność, - burza
mózgów i podsycanie twórczego konfliktu w grupach, - tworzenie kultury
sprzyjającej innowacji. Czytelnicy mogą ponadto uzyskać bezpłatny dostęp do
interaktywnych narzędzi zarządzania kreatywnością i innowacją na stronie
internetowej serii "Harvard Business Essentials": www.elearning.hbsp.org/businesstools.
241 stron, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|