|
IDENTYFIKACJA TOŻSAMOŚCI ORGANIZACYJNEJ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWE
ZARĘBSKA A. wydawnictwo: DIFIN, 2009, wydanie I cena netto: 63.00 Twoja cena 59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Opracowanie jest pierwszym na polskim rynku kompendium wiedzy na temat tożsamości
organizacyjnej. Prezentuje także wyniki badań nad tożsamością polskich spółek.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania:
- Dlaczego przedsiębiorstwa (mimo posiadanej strategii) nie osiągają, bądź tylko
częściowo osiągają zakładane cele?
- W jakim stopniu przedsiębiorstwa potra?ą realizować spójne programy zarządzania
tożsamością organizacyjną?
- Czy tożsamość organizacyjna jest zależna od stopnia rozwoju przedsiębiorstwa?
- Jak identy?kować i mierzyć tożsamość organizacyjną?
- Co zrobić, by przedsiębiorstwo było konkurencyjne na rynku?
Spis treści:
Wprowadzenie
Rozdział 1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej
1.1. Istota tożsamości organizacyjnej
1.2. Uporządkowanie pojęciowe obszaru badawczego
1.3. Czynniki kształtujące tożsamość organizacyjną
1.4. Obszary w zarządzaniu tożsamością organizacyjną
1.5. Rozwój organizacyjny jako proces kształtujący tożsamość
Rozdział 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie
tożsamością organizacyjną
2.1. Istota zarządzania tożsamością organizacyjną
2.2. Modele zarządzania tożsamością organizacyjną
2.3. Proces budowania systemu tożsamości organizacji
2.4. Zarządzanie systemem tożsamości organizacyjnej ugrupowań kapitałowych
2.5. Tożsamość organizacyjna a problemy zarządzania przedsiębiorstwem
2.6. Efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
2.6.1. Ilościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
2.6.2. Jakościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
Rozdział 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej
3.1. Metody identyfikacji i pomiaru stopnia zarządzania tożsamością
3.2. Pomiar efektywności przedsiębiorstwa jako wyznacznik efektów w obszarze
zarządzania tożsamością
3.2.1. Klasyczne metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością
3.2.2. Systemy wczesnego ostrzegania
3.2.3. Współczesne mierniki efektywności przedsiębiorstwa
Rozdział 4. Koncepcja modelu badawczego
4.1. Model zarządzania tożsamością organizacyjną
4.1.1. Problemy metodologiczne związane z badaniem tożsamości organizacyjnej
4.1.2. Koncepcja tożsamości organizacyjnej i model zarządzania tożsamością
organizacyjną w przedsiębiorstwie
4.1.3. Metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością organizacyjną
4.1.4. Opis metody i próby badawczej
4.1.5. Narzędzia i techniki obróbki danych
4.2. Tożsamość organizacyjna wybranych polskich spółek giełdowych - wyniki badań
4.2.1. Teza i hipotezy badawcze 1
4.2.2. Wyniki badań w obszarze identyfikacji i zarządzania tożsamością organizacyjną
wybranych polskich spółek giełdowych
4.2.3. Wnioski i podsumowanie wyników badań
Rozdział 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w
przedsiębiorstwach - zalecenia
5.1. Tworzenie spójnych strategii działania, w tym działań z zakresu public relations
5.2. Wdrażanie programów związanych z zachowaniami organizacji
5.3. Rozwijanie kompetencji organizacyjnych i kompetencji osobistych pracowników
5.4. Realizowanie skutecznego przywództwa w organizacji
5.5. Kształtowanie spójnych programów zarządzania przez wartości
5.6. Tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania tożsamością organizacyjną
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Spis załączników
Załączniki
Załącznik 1. Nazwy i skróty użyte w badaniach własnych
Załącznik 2. Kwestionariusz identyfikacji poziomów tożsamości
Załącznik 3. Kwestionariusz diagnostyczny rozwoju organizacyjnego
Załącznik 4. Algorytm liczenia EVA
Załącznik 5. Szczegółowe wyniki analiz statystycznych
348 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|