wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 63.00 59,85   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

IDENTYFIKACJA TOŻSAMOŚCI ORGANIZACYJNEJ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWE


ZARĘBSKA A.

wydawnictwo: DIFIN, 2009, wydanie I

cena netto: 63.00 Twoja cena  59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie jest pierwszym na polskim rynku kompendium wiedzy na temat tożsamości organizacyjnej. Prezentuje także wyniki badań nad tożsamością polskich spółek. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania:

- Dlaczego przedsiębiorstwa (mimo posiadanej strategii) nie osiągają, bądź tylko częściowo osiągają zakładane cele?
- W jakim stopniu przedsiębiorstwa potra?ą realizować spójne programy zarządzania tożsamością organizacyjną?
- Czy tożsamość organizacyjna jest zależna od stopnia rozwoju przedsiębiorstwa?
- Jak identy?kować i mierzyć tożsamość organizacyjną?
- Co zrobić, by przedsiębiorstwo było konkurencyjne na rynku?


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej
1.1. Istota tożsamości organizacyjnej
1.2. Uporządkowanie pojęciowe obszaru badawczego
1.3. Czynniki kształtujące tożsamość organizacyjną
1.4. Obszary w zarządzaniu tożsamością organizacyjną
1.5. Rozwój organizacyjny jako proces kształtujący tożsamość

Rozdział 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną
2.1. Istota zarządzania tożsamością organizacyjną
2.2. Modele zarządzania tożsamością organizacyjną
2.3. Proces budowania systemu tożsamości organizacji
2.4. Zarządzanie systemem tożsamości organizacyjnej ugrupowań kapitałowych
2.5. Tożsamość organizacyjna a problemy zarządzania przedsiębiorstwem
2.6. Efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
2.6.1. Ilościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną
2.6.2. Jakościowe efekty zarządzania tożsamością organizacyjną

Rozdział 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej
3.1. Metody identyfikacji i pomiaru stopnia zarządzania tożsamością
3.2. Pomiar efektywności przedsiębiorstwa jako wyznacznik efektów w obszarze zarządzania tożsamością
3.2.1. Klasyczne metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością
3.2.2. Systemy wczesnego ostrzegania
3.2.3. Współczesne mierniki efektywności przedsiębiorstwa

Rozdział 4. Koncepcja modelu badawczego
4.1. Model zarządzania tożsamością organizacyjną
4.1.1. Problemy metodologiczne związane z badaniem tożsamości organizacyjnej
4.1.2. Koncepcja tożsamości organizacyjnej i model zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwie
4.1.3. Metody pomiaru efektów zarządzania tożsamością organizacyjną
4.1.4. Opis metody i próby badawczej
4.1.5. Narzędzia i techniki obróbki danych
4.2. Tożsamość organizacyjna wybranych polskich spółek giełdowych - wyniki badań
4.2.1. Teza i hipotezy badawcze 1
4.2.2. Wyniki badań w obszarze identyfikacji i zarządzania tożsamością organizacyjną wybranych polskich spółek giełdowych
4.2.3. Wnioski i podsumowanie wyników badań

Rozdział 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia
5.1. Tworzenie spójnych strategii działania, w tym działań z zakresu public relations
5.2. Wdrażanie programów związanych z zachowaniami organizacji
5.3. Rozwijanie kompetencji organizacyjnych i kompetencji osobistych pracowników
5.4. Realizowanie skutecznego przywództwa w organizacji
5.5. Kształtowanie spójnych programów zarządzania przez wartości
5.6. Tworzenie zintegrowanych systemów zarządzania tożsamością organizacyjną

Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis wykresów
Spis załączników

Załączniki
Załącznik 1. Nazwy i skróty użyte w badaniach własnych
Załącznik 2. Kwestionariusz identyfikacji poziomów tożsamości
Załącznik 3. Kwestionariusz diagnostyczny rozwoju organizacyjnego
Załącznik 4. Algorytm liczenia EVA
Załącznik 5. Szczegółowe wyniki analiz statystycznych

348 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022