Bądź pro!
7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym
(Audiobook) (CD-MP3)
woja praca Cię rozczarowuje?
Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a
przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze?
W takim razie zostań marketerem sieciowym!
Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą
budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym na tej sieci.
Konsumenci coraz skuteczniej uodparniają się na reklamę telewizyjną, przestają
zauważać billboardy i z irytacją wyłączają wyskakujące reklamy internetowe. Współcześni
specjaliści ds. marketingu muszą się nieźle nagimnastykować, by wymyślić taki
przekaz, który dotrze do ich grupy docelowej. A tymczasem w rzeczywistym świecie
najlepiej sprawdza się to, co na portalach społecznościowych - bezpośredni kontakt z
klientem. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na marketing sieciowy, ponieważ
doskonale wpasowuje się on w obecną sytuację rynkową. Marketing szeptany działa
sprawniej niż jakakolwiek inna forma promocji. Jeszcze się zastanawiasz? Nie trać
czasu, tylko zostań marketerem sieciowym, zarządzaj samodzielnie swoim czasem i
zarabiaj. Zysk czystszy już nie będzie!
Eric Worre jest liderem branży marketingu sieciowego, w której
pracuje od ponad ćwierćwiecza. Zbudował organizacje sprzedaży obejmujące łącznie
ponad 500 tysięcy dystrybutorów w ponad 60 krajach oraz pracował na stanowisku prezesa
wartej 200 milionów dolarów firmy prowadzącej sprzedaż bezpośrednią. Eric jest
także utalentowanym szkoleniowcem. Poprowadził spotkania z 250 tysiącami ludzi z
całego świata i uczył ich, jak odnaleźć się w pracy marketera sieciowego.
Wprowadzenie (11)
1. Marketing sieciowy nie jest idealny... Jest po prostu LEPSZY (15)
2. Jeśli chcesz się zająć marketingiem sieciowym, zajmij się nim
profesjonalnie (29)
- Pozerzy (29)
- Amatorzy (29)
3. Jak w każdym zawodzie, musisz zdobyć pewne umiejętności (35)
4. Umiejętność 1. Znajdowanie prospektów (39)
5. Umiejętność 2. Objaśnianie prospektom produktu lub okazji (45)
- Zasada pierwsza (50)
- Zasada druga (50)
- Zasada trzecia (51)
- Zasada czwarta (51)
- Krok pierwszy: śpiesz się (52)
- Krok drugi: powiedz komplement (53)
- Krok trzeci: przekaż zaproszenie (54)
- Krok czwarty: "czy gdybym?" (57)
- Krok piąty: potwierdzenie pierwsze - deklaracja terminu (59)
- Krok szósty: potwierdzenie drugie - potwierdzenie terminu (60)
- Krok siódmy: potwierdzenie trzecie - umówienie się na kolejną rozmowę (61)
- Krok ósmy: zakończ rozmowę (61)
6. Umiejętność 3. Prezentowanie prospektom produktu lub okazji (65)
7. Umiejętność 4. Podtrzymywanie kontaktu z prospektami (71)
- Zasada pierwsza: kontynuacją jest zrobienie tego, co zapowiedziałeś (71)
- Zasada druga: ekspozycje służą tylko do tego, żeby załatwić kolejne ekspozycje
(72)
- Zasada trzecia: rekrutacja wymaga średnio od czterech do sześciu ekspozycji (75)
- Zasada czwarta: skondensuj ekspozycje dla uzyskania lepszych rezultatów (76)
- Pytania i wątpliwości (76)
- Kiedy prospekci nie wierzą w swoje umiejętności (78)
- Kiedy ludzie nie wierzą w marketing sieciowy (79)
8. Umiejętność 5. Przekształcanie prospektów w klientów lub
dystrybutorów (83)
9. Umiejętność 6. Wspieranie nowego dystrybutora (89)
- Rozmowa o planie działania - część pierwsza (90)
- Rozmowa o planie działania - część druga (90)
- Rozmowa o planie działania - część trzecia (92)
- Rozmowa o planie działania - część czwarta (93)
- Rozmowa o planie działania - część piąta (94)
10. Umiejętność 7. Promowanie spotkań (95)
11. Wszystko, co wartościowe, wymaga czasu (101)
- Formuła 1/3/5/7 (102)
- Jak się uczyć (103)
- Zachowuj się tak jak ludzie sukcesu (103)
- Nauka (104)
- Filmy (105)
- Materiały online (105)
- Spotkania (105)
- Uważaj na wszystko, co może Cię rozproszyć (106)
- Działaj (106)
- Nauczanie (108)
- Znajomości (109)
12. To się opłaca (111)
- Kariera, którą sobie stworzysz (111)
- Wolność, którą będziesz się cieszyć (112)
- Ludzie, na których wpłyniesz (113)
- Ludzie, których poznasz (113)
- Miejsca, które zwiedzisz (114)
- Sprawy, na rzecz których możesz działać (115)
- Człowiek, którym się staniesz (117)
O autorze (119)
Czas trwania: 3 godz. 52 min. 42 sek.