Twoja firma w social mediach
Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do
wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram — to narzędzia szybkie, bezpośrednie
i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie
rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina realizacji marzenia architekta. Może nie
dysponujesz milionowym budżetem na reklamę... Ale masz jedną, zasadniczą przewagę nad
wielką korporacją, w której cieniu cichutko rozwijasz swój biznes — jesteś
elastyczny! Nowe pomysły wdrażasz zaraz po tym, jak pojawią się w Twojej głowie. Nie
musisz ich z nikim konsultować. Gdy przychodzi do Ciebie klient, na bieżąco decydujesz,
czy poczęstować go herbatą, dać mu rabat, czy dorzucić gratis.
Jesteś blisko. Blisko biznesu, rynku, ludzi. Powiedz im o tym! Najlepiej w mediach,
które do Ciebie pasują.
Na Twitterze i Facebooku. Pokaż im to zdjęciami umieszczonymi na Pintereście i
Instagramie. Zaproś ich do wirtualnego spotkania filmem umieszczonym na YouTube. Na pewno
nie wydasz na tę działalność fortuny, bo tu liczą się Twój czas i zaangażowanie,
nie pieniądze. Tylko... skoro to takie fantastyczne kanały, dlaczego tak niewiele firm
umiejętnie z nich korzysta? Liczne firmy są w nich obecne, ale nie znają ich
możliwości. Nie mają pojęcia, jak spektakularne efekty mogą uzyskać, jeśli tylko
okiełznają ich moc.
Bądź sprytniejszy od innych. Poznaj mechanizmy rządzące światem mediów społecznościowych
i zmuś je do tego, by dla Ciebie pracowały!
Wstęp (5)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych (13)
- Dziki Zachód (14)
- Social jest stary! (17)
- 1, 2, 3, internet (18)
- Człowiek jest najważniejszy (21)
- Nowe media dla nowego człowieka (23)
- Nowe media (nie) są bezpłatne! (25)
- Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci (26)
- Social media - co jest czym? (27)
Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing (29)
- Marketing pod strzechy! (30)
- Najtrudniejszy1 (31)
- Komputer czy jabłko? (32)
- Naszą siłą będzie treść (32)
- Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy? (34)
- Monitoring social mediów - jak go wykorzystać? (38)
- Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie? (48)
Rozdział 3. Przegląd narzędzi (59)
- Facebook (59)
- Twitter (84)
- YouTube i wideo (100)
- Blogosfera (116)
- Visual content (135)
- Mobile (150)
- Media społecznościowe dla profesjonalistów (163)
Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy -
przyszłość? (181)
- So-lo-mo (181)
- Hipsteryzacja (182)
- Internet rzeczy (184)
- Social biznes (185)
Podziękowania (189)
192 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka