wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TURYSTYKA ŻEGLARSKA


ŁAPKO A.

wydawnictwo: BEL STUDIO, 2015, wydanie I

cena netto: 64.90 Twoja cena  61,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Turystyka żeglarska


Książka ma charakter oryginalny i wnosi nowe podejście do problematyki kształtowania rynku turystycznego, ze szczególnym uwzględnieniem rynku turystyki żeglarskiej, w tym kreowania i oferowania produktu turystycznego w tym obszarze. Podjęte przez Autorkę rozważania dotyczą zarówno strony podażowej, jak i popytowej rynku turystyki żeglarskiej, co należy uznać za ważne i zasadne, szczególnie przy relatywnie słabym naświetleniu tego problemu w literaturze polskiej i zagranicznej. Zalety metodologiczne i poznawcze pracy zapewnią jej godną uwagi wartość teoretyczną i aplikacyjną.

dr hab. Beata Meyer, prof. US
Uniwersytet Szczeciński

Książka „Turystyka żeglarska” stanowi interesujące i w dużym stopniu oryginalne studium na temat uwarunkowań i kierunków rozwoju produktu turystyki żeglarskiej. Dotyczy problemu ważnego z punktu widzenia praktyki, gdyż produkt turystyczny może być podstawą podnoszenia poziomu konkurencyjności obszarów recepcji turystycznej.

dr hab. Agnieszka Niezgoda, prof. UEP
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, traktującą o ekonomicznych zagadnieniach turystyki żeglarskiej. Jest to oryginalne kompendium teoretyczne, silnie podbudowane znajomością problematyki empirycznej. Autorka posiada bardzo dobre przygotowanie, zarówno naukowo-badawcze jak i praktyczne, związane z tą formą turystyki kwalifikowanej.

dr hab. Aleksander Panasiuk, prof. US
Uniwersytet Szczeciński


Wstęp

1. Podstawowe zagadnienia dotyczące rynku turystyki żeglarskiej
1.1. Istota rynku turystycznego
1.2. Rynek turystyki żeglarskiej
1.3. Charakterystyka elementów rynku turystyki żeglarskiej
1.3.1. Charakterystyka podaży na rynku turystyki żeglarskiej
1.3.2. Charakterystyka popytu na rynku turystyki żeglarskiej
1.3.3. Cena jako element rynku usług turystyki żeglarskiej
1.4. Specyfika i rodzaje turystyki żeglarskiej
1.5. Formalno-prawne uwarunkowania uprawiania żeglarstwa w Polsce
1.6. Oddziaływanie turystyki żeglarskiej na rozwój gospodarki regionalnej
1.7. Tendencje i kierunki rozwoju turystyki żeglarskiej w Polsce oraz innych krajach europejskich

2. Teoretyczne problemy produktu turystyki żeglarskiej
2.1. Istota i budowa produktu turystycznego
2.2. Produkt turystyki żeglarskiej w ujęciu strukturalnym
2.2.1. Walory turystyczne
2.2.2. Infrastruktura turystyczna
2.2.3. Usługi turystyczne
2.3. Budowa strategii rozwoju produktu turystycznego

3. Potrzeby konsumentów na rynku turystyki żeglarskiej
3.1. Potrzeby konsumentów jako podstawa kreacji kompleksowego produktu turystycznego
3.2. Wyniki badań oczekiwań osób żeglujących w odniesieniu do portów jachtowych
3.3. Preferencje konsumentów dotyczące uprawiania turystyki żeglarskiej

4. Produkt turystyki żeglarskiej w województwie zachodniopomorskim - studium przypadku
4.1. Wprowadzenie do studium produktu turystyki żeglarskiej
4.2. Walory turystyczne w aspekcie ich atrakcyjności dla żeglarzy
4.3. Charakterystyka akwenów
4.3.1. Akweny morskie
4.3.2. Akweny śródlądowe
4.4. Wyniki badań dotyczących funkcjonowania portów jachtowych
4.5. Analiza oferty portów jachtowych
4.6. Produkt turystyki żeglarskiej w opinii osób żeglujących
4.7. Analiza działań jednostek samorządu terytorialnego dotyczących turystyki żeglarskiej
4.8. Analiza PEST produktu turystyki żeglarskiej
4.9. Analiza SWOT produktu turystyki żeglarskiej
4.10. Możliwe korzyści dla gospodarki województwa wynikające z rozwoju rynku turystyki żeglarskiej

5. Założenia koncepcji rozwoju rynku turystyki żeglarskiej w województwie zachodniopomorskim

Zakończenie
Bibligrafia


162 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022