wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BUDOWANIE MARKI MIASTA KONCEPCJE WARUNKI MODELE


GLIŃSKA E.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2016, wydanie I

cena netto: 111.35 Twoja cena  105,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Budowanie marki miasta

Koncepcje, warunki, modele.


Publikacja jest próbą opracowania teoretycznych podstaw budowania marki miasta ze szczególnym uwzględnieniem elementów formułowania jej tożsamości.

Autorka wyjaśnia w niej prawidłowości dotyczące wyboru wyróżników tożsamości miejskiej wykorzystywanych przez samorządy w procesie zarządzania marką terytorialną, a także wskazuje sposoby usprawnienia i wprowadzania innowacji w tym zakresie funkcjonowania samorządów miast.

Książka powinna zainteresować osoby zajmujące się teorią i praktyką budowania marek miast, gdyż pozwoli im:

  • lepiej zrozumieć obecny etap rozwoju idei marki, umożliwiający jej adaptację do zarządzania jednostkami terytorialnymi, w tym w szczególności gminami miejskimi,

  • zapoznać się z teoretycznymi źródłami i inspiracjami brandingu miejsca,

  • znaleźć cechy wyróżniające koncepcję marki terytorialnej (w tym takie jej aspekty jak: tożsamość, wizerunek, pozycjonowanie),

  • pozyskać wiedzę na temat modeli brandingu miasta opracowanych przez światowe autorytety z tej dziedziny.

Część empiryczna monografii skupia się na diagnozie poziomu wykorzystania elementów brandingu w zarządzaniu małymi i średnimi miastami w Polsce. Obejmuje ona również identyfikację składowych tożsamości miejskich (ich aspektów funkcjonalnych i pozafunkcjonalnych) wykorzystywanych w procesie budowania pożądanego wizerunku miast.


Opracowanie jest przeznaczone dla gospodarzy miast, pracowników samorządowych, radnych miejskich i działaczy lokalnych. Publikacja powinna także zainteresować osoby prowadzące badania naukowe w zakresie marketingu i brandingu terytorialnego, jak również studentów kierunków związanych z zarządzaniem publicznym.


Wstęp

Rozdział 1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu
1.1. Teoretyczne ujęcia marki
1.2. Tożsamość a wizerunek marki
1.3. Rozwój idei brandingu

Rozdział 2. Branding w ujęciu terytorialnym
2.1. Geneza i specyfika brandingu miejsca
2.2. Od tożsamości miejsca do wizerunku jego marki
2.3. Pozycjonowanie marki terytorialnej
2.4. Marka i branding miasta

Rozdział 3. Komponenty strategicznego zarządzania marką miasta
3.1. Strategiczne modele brandingu miejsca
3.1.1. Modele brandingu destynacji turystycznych
3.1.2. Modele brandingu miast
3.1.3. Holistyczny model zarządzania marką miejsca według S. Hanny i J. Rowley
3.2. Rola interesariuszy w brandingu miasta
3.3. Funkcjonalny versus reprezentacyjny wymiar marki miasta

Rozdział 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku
4.1. Koncepcja badań własnych
4.2. Klasyfikacja samorządów miejskich ze względu na poziom wdrożenia elementów strategicznego brandingu miasta
4.3. Atrybuty miast wykorzystywane w procesie kreowania ich pożądanego wizerunku/budowania marki
4.4. Pożądane cechy osobowości marki miasta w opinii menedżerów do spraw promocji w urzędach miejskich

Zakończenie

Bibliografia
Bibliografia uzupełniająca do tabel i rysunków
Spis rysunków
Spis tabel
Załącznik nr 1. Lista samorządów miejskich zakwalifi kowanych do poszczególnych klastrów wyodrębnionych ze względu na stopień wdrożenia orientacji brandingowej
Załącznik nr 2. Zależności pomiędzy zmiennymi: "stopień akceptacji przez respondentów twierdzeń dotyczących postrzegania miasta" i "przynależność miasta do klastra"


352 strony, Format: 16.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022