Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży:
odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i
skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli:
tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z
klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży:
jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży,
dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się
nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w
dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii,
psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce
model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste
relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Książka ta nauczy was, jak:
• osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która
odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
• korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
• zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej
strukturze;
• budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
• włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w
rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji,
kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną
rolę odgrywają emocje.
Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i
opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć
sprzedawać więcej.
Wprowadzenie
Podziękowania
Wstęp
ROZDZIAŁ 1. Stary model
ROZDZIAŁ 2. Ziemia nie jest już centrum wszechświata
ROZDZIAŁ 3. Ukryta siła niedoskonałości
ROZDZIAŁ 4. Głowy pełne opowieści
ROZDZIAŁ 5. Jak zbudować opowieść
ROZDZIAŁ 6. Opowieści pod sprzedaż
ROZDZIAŁ 7. Współpraca: storytelling a pielęgnowanie opowieści
ROZDZIAŁ 8. Jak słuchać z empatią
ROZDZIAŁ 9. Jak porywać tłumy: sprzedaż
ROZDZIAŁ 10. Od organizacji do opowieści
ROZDZIAŁ 11. Ciąg dalszy podróży
Indeks
260 stron, Format: 15.0x23.0cm, oprawa