wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH


REICH T.

wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI, 2016, wydanie I

cena netto: 36.00 Twoja cena  34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych


Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach

Dowiesz się z niej:

dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
kiedy komentowanie to już hejtowanie
dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves;apos;a to niekoniecznie wyróżnienie
jak opowiedzieć historię... snapując
i ile prawdy jest w stwierdzeniu &;jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz


Wprowadzenie

Rozdział 1
Historia i pojęcie net-etykiety

Rozdział 2
Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać?

Rozdział 3
Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych?

Rozdział 4
Ludzie maile piszą

Rozdział 5
Jak rozmawiać w mediach społecznościowych?

Rozdział 6
Instagram: największa społeczność ekshibicjonizmu?

Rozdział 7
Komentuję - przepraszam: hejtuję?

Rozdział 8
Rankingi i oceny firm w mediach społecznościowych

Rozdział 9
AAA Szukam pracy - personal branding

Rozdział 10
Foursquare: pokaż im gdzie jesteś?

Rozdział 11
140 znaków do sukcesu

Rozdział 12
Nie jesteś w sieci: nie żyjesz?

Rozdział 13
Jak przetrwać w blogosferze?

Rozdział 14
Kontakt prywatny, kontakt publiczny?

Bibliografia
O autorze


187 stron, Format: 14.5x20.4, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- UPROSZCZONE FORMY OPODATKOWANIA DOCHODÓW OSÓB FIZYCZNYCH
ZIELIŃSKI R. / Z DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

- WIZERUNEK FIRMY W MEDIACH
SZOCKI J.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022