|
JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
REICH T. wydawnictwo: SŁOWA I MYŚLI, 2016, wydanie Icena netto: 36.00 Twoja cena 34,20 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych
Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój
wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu
kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie
silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można
stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży,
zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie
chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie
było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social
media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach
Dowiesz się z niej:
dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
kiedy komentowanie to już hejtowanie
dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves;apos;a to niekoniecznie wyróżnienie
jak opowiedzieć historię... snapując
i ile prawdy jest w stwierdzeniu &;jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz
Wprowadzenie
Rozdział 1
Historia i pojęcie net-etykiety
Rozdział 2
Co to jest wizerunek (marka własna) i dlaczego warto o niego dbać?
Rozdział 3
Jak nawiązywać kontakty w mediach społecznościowych?
Rozdział 4
Ludzie maile piszą
Rozdział 5
Jak rozmawiać w mediach społecznościowych?
Rozdział 6
Instagram: największa społeczność ekshibicjonizmu?
Rozdział 7
Komentuję - przepraszam: hejtuję?
Rozdział 8
Rankingi i oceny firm w mediach społecznościowych
Rozdział 9
AAA Szukam pracy - personal branding
Rozdział 10
Foursquare: pokaż im gdzie jesteś?
Rozdział 11
140 znaków do sukcesu
Rozdział 12
Nie jesteś w sieci: nie żyjesz?
Rozdział 13
Jak przetrwać w blogosferze?
Rozdział 14
Kontakt prywatny, kontakt publiczny?
Bibliografia
O autorze
187 stron, Format: 14.5x20.4, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- UPROSZCZONE FORMY OPODATKOWANIA DOCHODÓW OSÓB FIZYCZNYCH ZIELIŃSKI R. / Z DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- WIZERUNEK FIRMY W MEDIACH SZOCKI J.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|