|
CO KAŻDY PROFESJONALNY SPRZEDAWCA WIEDZIEĆ POWINIEN
ZIGLAR Z. wydawnictwo: LOGOS, 2010, wydanie Icena netto: 43.85 Twoja cena 41,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Co każdy profesjonalny sprzedawca wiedzieć powinien
Zadajemy sobie pytanie: jak przekonywać? A odpowiedź brzmi: nie przez namawianie,
lecz przez zadawanie pytań.Spora część książki dotyczy właśnie zadawania pytań, z
naciskiem na słuchanie odpowiedzi.Tak znana postać jaką jest Chrystus potrafił
wspaniale przekonywać.Odpowiadał pytaniem lub przypowieścią.
Drugie ważne przesłanie książki dotyczy wagi uczciwości w karierze handlowca.Dzięki
niej człowiek robi dobre rzeczy, nie obciążając się jakimkolwiek poczuciem
winy.Ponadto dzięki uczciwości i rzetelności człowiek niczego się nie boi, bo nie ma
nic do ukrycia.A bez strachu i poczucia winy osiąga wolność, aby być takim, jakim
stworzył go Bóg.
Nauczysz sie sztuki perswazji.
CZY TA KSIĄŻKA JEST DLA CIEBIE?
1.DOKONAŁEŚ SŁUSZNEGO WYBORU
2.CO PROFESJONALNY HANDLOWIEC POWINIEN UMIEĆ
3.ZNALEZIENIE CHĘTNEGO KUPCA
4.JAK RADZIĆ SOBIE Z NIECHĘCIĄ DO ROZMÓW TELEFONICZNYCH
5.SPRZEDAŻ PLANOWANA, A NIE PRZYPADKOWA
6.PYTANIA SĄ ODPOWIEDZIĄ - ANALIZA POTRZEBY
7.ROZMOWA DAJĄCA POCZUCIE KOMFORTU
8.OLŚNIENIE... UŚWIADOMIENIE POTRZEBY
9.WNIKAJĄC W PROBLEM KLIENTA - ROZWIĄZUJESZ POTRZEBĘ
10.ABC FINALIZACJI SPRZEDAŻY - POTRZEBA SATYSFAKCJI
11.CZĘSTSZE I LICZNIEJSZE FINALIZACJE SPRZEDAŻY
12.OD SERWISU DO SATYSFAKCJI KLIENTA
13.PANOWANIE NAD ŻYCIEM I CZASEM
O AUTORZE
136 stron, Format: 13.0x20.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|