wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.50 29,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DZIENNIKARZ NA WIZJI


SALSKI M.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2014, wydanie I

cena netto: 31.50 Twoja cena  29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dziennikarz na wizji


Książka Mirosława Salskiego adresowana jest do osób zainteresowanych problematyką pracy dziennikarza telewizyjnego i zagadnieniami tworzenia zawartości tego najpoważniejszego wciąż w naszej kulturze masowego medium audiowizualnego.

Nie jest ona suchym podręcznikiem, obciążonym dziesiątkami definicji i formuł teoretycznych (choć nie stroni od podania elementarnych danych w tym zakresie); nie jest też skryptem rozumianym jako zbiór wypisów z różnorakich źródeł.

"Dziennikarz na wizji" jest autorskim poradnikiem uprawiania zawodu – lub jak kto woli – trudnej sztuki bycia dziennikarzem, w szczególności dziennikarzem telewizyjnym. Autor – praktyk, związany niemal całe swoje życie zawodowe z telewizją – nie tylko swojego doświadczenia nie ukrywa, lecz czyni z niego trafny użytek, formułując przejrzyste syntezy i wyjaśniając jednocześnie niuanse opisywanej problematyki, trudne do rozpoznania z zewnątrz. Książka ma więc ten unikatowy walor, polegający na tym, że praktyka idzie w niej w parze z regularnym, poradnikowym wykładem o uporządkowaniu właściwym opracowaniom naukowym. Jestem pewien, że znajdzie swoich czytelników wśród studentów dziennikarstwa, a być może także innych kierunków, także wśród wszystkich tych, którzy chcą wiedzieć więcej o produkcji telewizyjnej i lepiej rozumieć złożony świat medium audiowizualnego oraz sztukę uprawiania dziennikarstwa telewizyjnego.

Z recenzji dr. hab. Roberta Cieślaka prof. UW


Wstęp. Dziennikarz telewizyjny, czyli kto?

 

I.    Dziennikarz na wizji

II.   Transmisja telewizyjna  

III.  Informacja

IV.  Program informacyjny

V.    Newsy na okrągło

VI.   Telewizyjne formy filmowe

VII.  Telewizyjny film dokumentalny

VIII. Słów kilka o estetyce obrazu telewizyjnego  

 

„I to by było na tyle”

Mini słownik pojęć i rzeczy  

Bibliografia


244 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022