wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 35.45 33,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > wyszukiwanie > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAKOŚĆ USŁUG TURYSTYCZNYCH


PANASIUK A. RED.

wydawnictwo: WYD UN SZCZECIN, 2007, wydanie I

cena netto: 35.45 Twoja cena  33,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jakość usług turystycznych


Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia.

W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego.

Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań.

Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.


232 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022