|
HUMANISTYCZNE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA W BIZNESIE
SMID W. wydawnictwo: CEDEWU, 2016, wydanie Icena netto: 77.60 Twoja cena 73,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Humanistyczne aspekty komunikowania w biznesie
Biznes, potocznie handel, marketing, reklama i rozmaite techniki sprzedaży produktów
i usług. Nie wszystkich takie podejście do tej sfery życia interesuje, stąd też
koncepcja niniejszej książki, bo ów "biznes" to coś więcej.
Psychologicznie rzecz ujmując, to na pewno negocjacje, a więc pewne sposoby
komunikowania się ludzi.
W bezpośrednich kontaktach dochodzą do głosu niemal dziś zapomniane elementy,
takie jak: kwestie wiary w dobre intencje, intuicja jako ciekawe i złożone zjawisko,
nasze stany emocjonalne czy też wreszcie niezwykle ważna w życiu - wyobraźnia.
Słowo wstępne
1. Założenia ontyczne komunikowania w biznesie
2. Ogólna i szczegółowa charakterystyka kontekstu biznesowego
3. Psychologiczne aspekty komunikowania biznesowego
4. Socjologiczne aspekty komunikowania biznesowego
5. Aspekty religijne i mistyczne w komunikacji biznesowej
6. Elementy sztuki w komunikacji biznesowej
7. Aspekty symboliczne w komunikowaniu biznesowym
8. Ekspresja teatralna w komunikacji biznesowej
9. Aspekty kreatywności w komunikacji biznesowej
10. Kultura i sukces w komunikowaniu biznesowym
11. Mity językowe w mediach i biznesie
294 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|