wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.25 53,44   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INNOWACYJNOŚĆ USŁUG BIZNESOWYCH W PODNOSZENIU KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW


KUCZEWSKA L. NOWACKI R.

wydawnictwo: PWE, 2016, wydanie I

cena netto: 56.25 Twoja cena  53,44 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw


Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu.

Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku.

Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.


Wstęp

1. Istota, funkcje i znaczenie usług biznesowych w polskiej gospodarce
1.1. Istota i zakres usług biznesowych
1.2. Funkcje usług biznesowych
1.3. Usługi biznesowe w polskiej gospodarce

2. Konkurencyjność przedsiębiorstw - przejawy, uwarunkowania, mierniki, instrumenty
2.1. Istota konkurencji
2.2. Konkurencyjność jako determinanta rozwoju przedsiębiorstw
2.3. Kreowanie konkurencyjności - mierniki i instrumenty
2.4. Konkurencyjność przedsiębiorstw w Polsce w świetle wyników badania własnego

3. Innowacje jako narzędzie konkurowania w usługach
3.1. Specyfika innowacji usługowych
3.2. Innowacje w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw
3.3. Działalność innowacyjna przedsiębiorstw usługowych w Polsce

4. Innowacyjność usług biznesowych w świetle wyników badań własnych
4.1. Oferta i strategie konkurowania firm biznesowych
4.2. Przejawy, poziom i źródła innowacyjności firm biznesowych
4.3. Cele i efekty podnoszenia innowacyjności usług biznesowych
4.4. Czynniki sprzyjające i bariery ograniczające możliwości zwiększaŞnia innowacyjności usług biznesowych

5. Wykorzystanie innowacyjnych usług biznesowych w procesach konkurowania
5.1. Ocena poziomu innowacyjności usług biznesowych przez ich nabywców
5.2. Korzyści osiągane z nabywania usług biznesowych
5.3. Usługi biznesowe na tle innych instrumentów konkurowania
5.4. Usługi biznesowe w kształtowaniu konkurencyjności przedsięŞbiorstw

6. Współpraca przedsiębiorstw świadczących usługi biznesowe i ich klientów
6.1. Ocena dotychczasowych zasad współpracy
6.2. Czynniki sprzyjające dobrej współpracy
6.3. Czynniki ograniczające współpracę
6.4. Możliwości doskonalenia współpracy

Zakończenie
Bibliografia


206 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022