wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 59.85 56,86   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

OBSŁUGA INFORMATYCZNA W HOTELARSTWIE PODRĘCZNIK DO NAUKI ZAWODU Z PŁYTĄ CD


STASIAK A. MILEWSKA M.

wydawnictwo: WSIP, 2015, wydanie I

cena netto: 59.85 Twoja cena  56,86 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obsługa informatyczna w hotelarstwie

Podręcznik do nauki zawodu z płytą CD

Technik hotelarstwa. Technikum


Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności stosowania programów komputerowych wspomagających pracę w branży hotelarskiej, obsługi urządzeń biurowych, rezerwacji oraz prowadzenia korespondencji związanej z funkcjonowaniem obiektu hotelarskiego.

Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, dokumentami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.

Do podręcznika jest dołączona płyta z programem komputerowym umożliwiającym przeprowadzenie ćwiczeń praktycznych.


Wstęp

1. Sprzęt komputerowy w hotelu
1.1. Organizacja stanowiska pracy przy komputerze
1.2. Elementy zestawu komputerowego

2. Komputerowe programy użytkowe
2.1. Edytory tekstu
2.2. Arkusz kalkulacyjny
2.3. Korespondencja seryjna
2.4. Prezentacje multimedialne
2.5. Grafika komputerowa. Przygotowywanie prostych materiałów reklamowych

3. Hotelowe sieci komputerowe - intranet, ekstranet, Internet for Rooms

4. Internet w hotelarstwie
4.1. Portale informacyjne
4.2. Systemy rezerwacyjne w hotelarstwie
4.3. Portale rezerwacyjne
4.4. Strony internetowe obiektu noclegowego
4.5. Portale społecznościowe
4.6. Inne formy reklamy w internecie

5. Hotelowe programy specjalistyczne
5.1. Podstawowe funkcje hotelowych programów specjalistycznych
5.2. Systemy informatyczne w praktyce
5.2.1. Wybrane programy hotelowe firmy Micros Fidelio Polska Sp. z o.o.
5.2.2. Wybrane programy hotelowe firmy HS Partner Pro-Test S.A
5.2.3. Wybrane programy hotelowe firmy Gip Sp. z o.o
5.2.4. Program hotelowy DM Plaża firmy Triarte

6. Program Hotel Mały

7. Funkcja pracy biurowej w hotelu

8. Obsługa urządzeń biurowych
8.1. Urządzenia do łączności i komunikacji
8.2. Urządzenia do powielania i reprodukcji
8.3. Niszczarka
8.4. Urządzenia do ewidencji
8.5. Podręczne urządzenia komunikacyjne
8.6. Urządzenia multimedialne
8.7. Inne urządzenia niezbędne w biurze

9. Informacja w pracy biurowej
9.1. Obieg i przechowywanie aoKumemac]i papieiuwcj
9.2. Obieg i przechowywanie dokumentacji elektronicznej
9.3. Wysyłka korespondencji i czynności z nią związane
9.4. Zebranie jako forma przekazywania informacji

10. Dokumenty biurowe
10.1. Podstawowe terminy związane z dokumentacją
10.2. Rodzaje dokumentów biurowych
10.3. Redagowanie pism
10.4. Korespondencja handlowa w hotelarstwie
10.5. Korespondencja wewnętrzna
10.6. Korespondencja okolicznościowa
10.7. Inna korespondencja w hotelarstwie

11. Hotelowa korespondencja elektroniczna - e-maile

12. Kultura zachowań w korespondencji elektronicznej - netetykieta

Wykaz podstawowych pojęć w językach polskim, angielskim i niemieckim

Bibliografia


264 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022