wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 52.49 49,87   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ORGANIZOWANIE OBSŁUGI POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH


KOWALCZYK S.

wydawnictwo: WSIP, 2014, wydanie I

cena netto: 52.49 Twoja cena  49,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Organizowanie obsługi pojazdów samochodowych

Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja M.42.1

Technik pojazdów samochodowych. Szkoła ponadgimnazjalna


Podręcznik do nauki zawodu technik pojazdów samochodowych realizuje treści z zakresu pierwszej części kwalifikacji M.42 (organizowanie obsługi pojazdów samochodowych).

W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:

zasady gospodarki częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi pojazdów samochodowych;
ustalanie zakresu oraz terminów przeglądów, napraw, prób i pomiarów kontrolnych pojazdów samochodowych;
prowadzenie dokumentacji obsługi i naprawy pojazdów samochodowych;
sporządzanie kalkulacji kosztów wykonania obsługi pojazdów samochodowych;
rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych dotyczących obsługi i naprawy pojazdów samochodowych.

Schematy, rysunki oraz zdjęcia ułatwiają zrozumienie i zapamiętanie treści zawartych w podręczniku.

Na końcu rozdziałów i działów zamieszczono pytania, dzięki którym uczeń może sprawdzić swoją wiedzę.


Wprowadzenie 5

1. Organizacja procesu obsługi pojazdów
1.1. Rodzaje i klasyfikacja obsługi  8
1.2. Organizacja procesu obsługi pojazdów  12
1.3. Zależność liczby obsługiwanych pojazdów od wielkości serwisu 24
1.4. Bazy danych klientów i obsługiwanych pojazdów 26
1.5. Dobór zespołu, przydzielanie zadań pracownikom i zasady kierowania nimi 29

2. Dokumentacja procesu obsługi i naprawy pojazdów samochodowych
2.1. Dokumentacja obsługi i naprawy pojazdów samochodowych  36
2.2. Dokumentacja wykonanych kontroli pojazdów samochodów 43
2.3.Dokumentacja technologiczna procesu naprawy pojazdów  51

3.Gospodarka częściami zamiennymi i materiałami eksploatacyjnymi
3.1. Organizacja działalności magazynu części zamiennych  58

4. Zasady recyklingu i postępowania z odpadami użytkowymi
4.1. Zasady wycofania pojazdu z ruchu  68
4.2. Kasacja pojazdu 72
4.3. Recykling pojazdów samochodowych  78

5. Koszty obsługi pojazdów samochodowych
5.1. Koszty obsługi pojazdów samochodowych  94
5.2. Rozliczanie wykonanej obsługi 97
5.3. Wystawianie faktur  99

6 . Problemy techniczne dotyczące obsługi i naprawy pojazdów samochodowych
6.1. Zasady doboru narzędzi, wyposażenia warsztatowego i urządzeń naprawczych   104
6.2. Wyposażenie warsztatów i stacji kontroli pojazdów  107
6.2.1. Wyposażenie warsztatów serwisowych  107
6.2.2. Wyposażenie stacji kontroli pojazdów  109
6.3. Badania techniczne pojazdów . 113
6.4.Obsługa techniczna zespołów pojazdów 116
6.4.1. Obsługa techniczna silnika 116
6.4.2. Obsługa układu napędowego 131
6.4.3. Obsługa techniczna układu nośnego i jezdnego 137
6.4.4. Obsługa techniczna mechanizmów prowadzenia samochodu 144
7.4.5. Obsługa techniczna innych wybranych elementów i układów samochodu 150

7. Rozwiązania organizacyjne i techniczne wpływające na efektywność i jakość obsługi i naprawy pojazdów
7.1 . Współpraca przedsiębiorstw serwisowych 158
7.2. Technika sprawdzania zadowolenia klienta z wykonanej usługi 161
7.3. Optymalizacja działalności przedsiębiorstwa 163
7.4.Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie serwisowym 165


184 strony, Format: 17.0x24.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022