wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 50.95 48,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TECHNIKI PRACY W HOTELARSTWIE ZESZYT ĆWICZEŃ CZĘŚĆ 2


LEWANDOWSKA A.

wydawnictwo: WSIP, 2015, wydanie I

cena netto: 50.95 Twoja cena  48,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Techniki pracy w hotelarstwie Zeszyt ćwiczeń część 2

Kwalifikacja T.12

Technik hotelarstwa. Szkoła ponadgimnazjalna


Zbiór ćwiczeń przeznaczony do kształcenia praktycznego w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie kwalifikacji T.12 (Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie).

Obejmuje tematy dotyczące obsługi gości w obiekcie hotelarskim, zasad sprzątania jednostek mieszkalnych, procedur związanych z właściwym funkcjonowaniem działu housekeepingu.

Publikacja szeroko omawia także usługi dodatkowe w hotelarstwie i sposoby tworzenia oferty takich usług dla gości.

Ćwiczenia, dzięki zadaniom zbliżonym do tych na egzaminie zawodowym, pomagają opanować uczniom niezbędne wiadomości teoretyczne oraz rozwinąć umiejętności praktyczne.


Wstęp 4

Rozdział I. Obsługa gości w jednostce mieszkalnej – praca służby pięter 7
1. Jednostka mieszkalna  8
1.1. Pojęcie i funkcje pionu mieszkalnego 8
1.2. Rodzaje jednostek mieszkalnych 9
1.3. Wyposażenie jednostek mieszkalnych w różnych obiektach noclegowych  13
1.4. Wymagania kategoryzacyjne dotyczące wyposażenia jednostek mieszkalnych  17
2. Służba pięter – housekeeping 22
2.1. Zadania i obowiązki działu housekeepingu 22
3. Organizacja pracy w dziale służby pięter 26
3.1. Rodzaje i techniki sprzątania jednostek mieszkalnych 26
3.2. Sprzęt i środki do utrzymania czystości 36
3.3. Dokumentacja działu służby pięter 44
3.4. Odpowiedzialność materialna pracowników housekeepingu za rzeczy gościa 53
3.5. Bezpieczeństwo i higiena pracy w dziale służby pięter 58
3.6. Obsługa gości w dziale służby pięter – ćwiczenia 61

Rozdział II. Obsługa gości w zakresie usług dodatkowych 65
1. Oferta usług hotelarskich 66
1.1. Zakres usług dodatkowych w obiektach noclegowych  66
1.2. Usługi konferencyjne w hotelach  77
1.3. Usługi żywieniowe w obiekcie hotelarskim  93
1.4. Zasady układania menu dla gości hotelowych 105
1.5. Przygotowanie oferty usług dodatkowych 113
1.6. Tworzenie pakietów konferencyjnych i pobytowych dla gości hotelowych – ćwiczenia 120

Rozdział III. Testy i ćwiczenia dodatkowe  175

Rozdział IV. Załącznik 185

Bibliografia


196 stron, Format: 20.5x30.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022