wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK ZAPOWIADAĆ WYDARZENIA KULTURALNE W INTERNECIE BY PRZYCIĄGNĄĆ I ZAANGAŻOWAĆ ODBIORCÓW WEBWRITING W KULTURZE


WRYCZA-BEKIER J.

wydawnictwo: OFICYNA PRAWA POLSKIEGO, 2016, wydanie I

cena netto: 69.89 Twoja cena  66,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Jak zapowiadać wydarzenia kulturalne w internecie by przyciągnąć i zaangażować odbiorców

Webwriting w kulturze


Webwriting w kulturze to konkretne porady, jak rozpocząć i skutecznie przeprowadzić promocję instytucji kultury w internecie.

Autorka Joanna Wrycza-Bekier podaje gotowe i skuteczne porady, jak prowadzić webriting w instytucjach kultury.

Gdy zastosujesz te unikatowe wskazówki, dotrzesz do tysięcy potencjalnych odbiorców kultury.


116 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022