wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ABC PEDAGOGA SPECJALNEGO RAZEM ŁATWIEJ NOWE DOŚWIADCZENIA


TOMKIEWICZ-BĘTKOWSKA A.

wydawnictwo: IMPULS, 2016, wydanie I

cena netto: 30.35 Twoja cena  28,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ABC pedagoga specjalnego Razem łatwiej

Nowe doświadczenia


Wstęp

Część pierwsza
Miejsce dziecka upośledzonego umysłowo w szkole masowej
Charakterystyka upośledzenia umysłowego
Najczęściej spotykane przyczyny trudności w uczeniu się
Zaburzenia rozwoju ruchowego
Zaburzenia spostrzeżeń wzrokowych
Zaburzenia spostrzeżeń słuchowych
Zaburzenia rozwoju mowy
Edukacja dzieci z niepełnosprawnością w szkole masowej
Teoretyczne założenia i warunki dobrej integracji
Zasady pracy pedagogicznej z uczniem z niepełnosprawnością
Moje refleksje związane z pracą w klasie integracyjnej
Rola pedagoga specjalnego w klasie integracyjnej
Ocenianie uczniów z niepełnosprawnością
Dostosowanie wymagań edukacyjnych
Praca w grupach

Część druga
Organizowanie i udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej we współczesnej szkole
Organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

Część trzecia
Rewalidacja indywidualna jako forma wspierająca
kształcenie dziecka z niepełnosprawnością w szkole masowej
Rewalidacja indywidualna - jej cele i zadania
Ramowy program rewalidacji indywidualnej
Wskazówki do pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością podczas zajęć rewalidacji indywidualnej
Przykładowy program terapii logopedycznej
Przykładowy program terapii manualnej
Przykładowy program fizjoterapii dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
Wybrane metody najczęściej stosowane w fizjoterapii
Słów kilka o zajęciach socjoterapii
Przykładowe scenariusze gier o podłożu socjoterapeutycznym

Część czwarta
Przykładowe ćwiczenia wykorzystywane na zajęciach rewalidacji indywidualnej zgodnie z ramowym programem rewalidacji
Przykłady ćwiczeń według ramowego programu rewalidacji
Przykładowe konspekty zajęć rewalidacji

Część piąta
Zakres czynności i uprawnienia pedagoga specjalnego w klasie integracyjnej
Pedagog specjalny w klasie integracyjnej

Część szósta
Przykładowe opracowania niezbędne w pracy pedagoga specjalnego
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (wersja I)
Dokumentacja przebiegu nauczania ucznia niepełnosprawnego - indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (wersja II)
Karta obserwacji ucznia
Bilans wiadomości i umiejętności ucznia z niepełnosprawnością
Standardy wymagań i treści nauczania dla ucznia klasy I
Przykładowy rozkład materiału dla uczniów klasy I i IV
Schemat tabeli - dzienny plan dydaktyczno-wychowawczy dla uczniów klasy I
Przykładowy dzienny plan dydaktyczno-wychowawczy (rozkład materiału) dla uczniów klasy I
Schemat tabeli - plan dydaktyczno-wychowawczy (rozkład materiału) dla uczniów klasy IV
Tygodniowy rozkład materiału dla uczniów klasy IV z języka polskiego, matematyki i przyrody
Schemat konspektu
Przykładowe opracowanie konspektów w klasach I-III
Edukacja wczesnoszkolna - konspekt lekcji przeprowadzonej w klasie I integracyjnej
Edukacja wczesnoszkolna - konspekt lekcji przeprowadzonej w klasie II integracyjnej
Edukacja wczesnoszkolna - konspekt lekcji przeprowadzonej w klasie III integracyjnej
Przykładowe oceny opisowe

Część siódma
Opis i analiza przypadku - uczeń z niepełnosprawnością
Dziecko z zespołem Aspergera w klasie integracyjnej
Start szkolny dziecka z zespołem Downa w klasie integracyjnej
Wpływ sytuacji rodzinnej na funkcjonowanie ucznia niedowidzącego w klasie integracyjnej i przyczyny jego trudności edukacyjnych
Biografia szkolna uczennicy z niepełnosprawnością na poziomie szkoły podstawowej

Część ósma
Wybrane programy wspomagające rozwój uczniów
Czym tak naprawdę jest nadpobudliwość?
Program wspomagający rozwój uczniów: "Słyszę ciszę" - uspokajanie i koncentracja
Program rewalidacji dla ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną
Program rewalidacji dla ucznia z obustronnym niedosłuchem
Najważniejsze akty prawne dotyczące kształcenia uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Bibliografia


253 strony, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022