wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

3D CAD I AUTODESK 123D MODELE 3D, WYCINANIE LASEROWE I WŁASNORĘCZNE WYTWARZANIE


GERTZ E. AU JESSE H.

wydawnictwo: HELION, 2016, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

3D CAD i Autodesk 123D

Modele 3D, wycinanie laserowe i własnoręczne wytwarzanie


Wielu rasowych majsterkowiczów posługuje się wyłącznie klasycznymi narzędziami ręcznymi. Wielu z nich nigdy nie zhańbiłoby się wykorzystaniem aplikacji CAD, uznając je za zbyt nowomodne. A przecież komputer jest świetnym narzędziem, dzięki któremu praca może stać się jeszcze bardziej ciekawa i inspirująca. Ostatnio niezwykle modne wydruki 3D otwierają konstruktorom amatorom nowe niesamowite możliwości — wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię i zacząć projektować!

Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla wszystkich hobbystów, majsterkowiczów, artystów i projektantów. Dzięki niej szybko zaczniesz posługiwać się aplikacjami pakietu Autodesk 123D, aby zeskanować lub zaprojektować od podstaw niemal wszystko, co sobie wyobrazisz. 123D Design, 123D Catch, 123D Meshmixer, 123D Sculpt+ oraz 123D Make pozwolą Ci zaprojektować konkretne elementy mechaniczne, skomplikowane bryły, a nawet obiekty podobne do żywych istot.

Dzięki tej książce:

  • zapoznasz się z królikiem stanfordzkim i zmodyfikujesz go za pomocą Meshmixera,

  • nauczysz się techniki druku 3D,

  • zaczniesz płynnie posługiwać się poszczególnymi narzędziami pakietu Autodesk 123D,

  • będziesz tworzył modele szkieletowe, makiety, modele postaci,

  • zyskasz wiele umiejętności, które będziesz mógł wykorzystać jako profesjonalny projektant lub artysta.


    Wprowadzenie do trójwymiarowości (9)

    1. Jak posługiwać się programami typu CAD (17)

    • Kostka widoków (17)
    • Wstążka (18)
      • Menu główne (18)
      • Menu pomocy (18)
      • Logowanie (19)
    • Sterowanie za pomocą myszy (20)
      • Zaznaczanie (20)
      • Zaznaczanie kilku obiektów naraz (20)
      • Orbitowanie (20)
    • Prawostronny pasek narzędziowy (20)
      • Przesuwanie (Pan) (21)
      • Orbitowanie (Orbit) (21)
      • Przybliżanie (Zoom) (22)
    • Drzewo projektu (22)

    2. 123D Sculpt+ (23)

    • Rozpoczynamy pracę w 123D Sculpt+ (23)
    • Wyszukiwanie modeli upublicznianych przez członków społeczności Sculpt+ (24)
    • Przycisk Me (25)
    • Przycisk Create (26)
      • Budowanie od podstaw (26)
    • Przestrzeń robocza szkieletu (28)
      • Menu (28)
      • Undo (28)
      • Redo (28)
      • Help (29)
      • Reset Camera (29)
      • Nawigowanie w trybie szkieletowym (29)
      • Przybliżanie i oddalanie widoku (29)
      • Przesuwanie widoku (29)
    • Edycja szkieletu (29)
      • Tworzenie (29)
      • Usuwanie, wycinanie, kopiowanie i wklejanie (30)
      • Dodawanie stawów (30)
      • Łączenie stawów (30)
      • Przemieszczanie stawów (30)
      • Kształtowanie szkieletu (31)
      • Obracanie (31)
      • Skalowanie (31)
      • Wypalanie (32)
    • Przestrzeń robocza rzeźbienia i malowania (32)
      • Rzeźbienie (32)
      • Powrót do głównej przestrzeni rzeźbienia (33)
      • Rzeźbienie przez wypychanie (33)
      • Rzeźbienie przez drążenie (33)
      • Wygładzanie (34)
      • Wyostrzanie (34)
      • Spłaszczanie (34)
      • Chwytanie (34)
      • Symetria (35)
    • Tryb Color Paint (malowanie) (35)
      • Narzędzia trybu Color Paint (37)
    • Opcje próbek kolorów (37)
    • Opcje pędzli (37)
      • Pędzel twardy (Hard Brush) (38)
      • Pędzel miękki (Soft Brush) (38)
      • Więcej pędzli (More Brushes) (38)
    • Teksturowanie przez pocieranie (39)
    • Wybór obrazu (39)
      • Zdjęcie (40)
      • Zdjęcie wprost z aparatu (40)
      • Wzorek (40)
      • Twarz (41)
      • Oczy (41)
      • Szara, cętkowana tekstura (41)
      • Trzy gwiazdki (41)
    • Ukrywanie obrazu (42)
    • Tryb ustawiania pozy (42)
      • Narzędzie Pose (pozuj) (42)
      • Narzędzie Orient (kieruj) (43)
    • Tryb środowiska (43)
    • Tryb publikacji i wytwarzania (44)

    3. 123D Meshmixer (45)

    • Do czego może służyć Meshmixer? (46)
    • Rozpoczynanie pracy (46)
      • Import (importuj) (46)
      • Open (otwórz) (46)
      • 123D (47)
      • Import Bunny (importuj królika) (47)
      • Import Sphere (importuj sferę) (47)
      • Import Plane (importuj płaszczyznę) (47)
    • Keyboard Shortcuts (skróty klawiszowe) (47)
    • Ćwiczenie: Uszczelnianie królika (47)
      • Etap 1. Zaimportuj królika (48)
      • Etap 2. Znajdź otwór (48)
      • Etap 3. Załataj dziurę (50)
    • Drukowanie (50)
    • Pasek narzędziowy (51)
      • Import (importuj) (51)
      • Meshmix (mieszaj siatki) (52)
      • Biblioteka My Parts (elementy własne) (54)
      • Select (zaznacz) (54)
      • Sculpt (rzeźbij) (56)
      • Edit (edytuj) (56)
      • Analysis (analiza) (58)
    • Inspirujące projekty z Meshmixera (59)

    4. 123D Design (61)

    • Instalacja i przygotowanie do pracy (63)
    • Poruszanie się po programie (64)
    • Na początek: zabawa z klockami (65)
      • Etap 1. Utwórz prostokąt na płaszczyźnie głównej (66)
      • Etap 2. Przekształć prostokąt w obiekt 3D (67)
      • Etap 3. Zmodyfikuj model (67)
    • Biblioteka podzespołów (70)
    • Modelowanie od podstaw (71)
    • Menu główne (74)
      • New (nowy) (74)
      • Open (otwórz) (74)
      • Insert (wstaw) (74)
      • Import SVG (importuj SVG) (74)
      • Save (zapisz) (75)
      • Save a Copy (zapisz kopię) (75)
      • Export (eksportuj) (75)
      • Send To (wyślij do) (75)
      • 3D Print (drukuj w 3D) (75)
      • Exit (wyjdź) (75)
    • Przybornik główny (75)
      • Undo i Redo (cofnij i ponów) (76)
      • Transform (przekształć) (76)
    • Narzędzia konstruktorskie (76)
      • Primitives (figury elementarne) (76)
      • Sketch (szkic) (77)
      • Construct (konstrukcja) (92)
      • Modify (modyfikacja) (102)
      • Pattern (szyk) (103)
      • Grouping (grupowanie) (109)
      • Combine (łączenie) (109)
      • Text (tekst) (109)
      • Snap (przyciąganie) (110)
      • Material (materiał) (110)
    • Ćwiczenie: klucz do sukcesu (111)
    • Ćwiczenie: korpus gitary (112)
    • Ćwiczenie: tworzenie bryły przez obracanie kształtu (114)
    • Zadanie: zbuduj domek dla ptaków (116)
    • Co dalej? (116)

    5. 123D Make (119)

    • Rozpoczynanie pracy (119)
    • Menu (120)
      • New (nowy) (121)
      • Open Example Shape (otwórz kształt przykładowy) (121)
      • Open (otwórz) (121)
      • Save (zapisz) (121)
      • Save a Copy (zapisz kopię) (123)
      • Export Mesh (eksportuj siatkę) (123)
      • 3D Print (druk 3D) (124)
      • Exit (wyjście) (124)
    • Panel Model (model) (124)
      • Przycisk Import (importuj) (124)
      • Przycisk z ikoną oka (125)
      • Przycisk Rotate (obróć) (125)
    • Panel Manufacturing Settings (ustawienia produkcyjne) (125)
      • Przycisk z ikoną koła zębatego (125)
      • Przycisk z ikoną ołówka (126)
      • Lista ustawień (126)
    • Panel Object Size (rozmiar obiektu) (126)
      • Units (jednostki) (127)
      • Original Size (rozmiar pierwotny) (127)
      • Uniform Scale (skalowanie proporcjonalne) (127)
    • Panel Construction Technique (metoda konstrukcji) (127)
      • Stacked Slices (nakładane płaty) (128)
      • Interlocked Slices (płaty zazębiane) (129)
      • Curve (krzywa) (130)
      • Radial Slices (płaty radialne) (130)
      • Folded Panels (panele zginane) (132)
      • Vertex Count (liczba wierzchołków) (132)
      • Face Count (liczba ścianek) (133)
      • Add/Remove Seams (dodaj/usuń szwy) (134)
      • Joint Type (rodzaj połączenia) (134)
      • Slice Distribution (rozkład płatów) (136)
      • Slice Direction (kierunek cięcia) (139)
      • Modify Form (modyfikowanie formy) (139)
      • Assembly Steps (kolejność montażu) (142)
      • Get Plans (pozyskiwanie planów) (142)

    6. 123D Catch (145)

    • Jak działa aplikacja 123D Catch? (145)
    • Skanowanie z użyciem aplikacji Catch - podstawy (147)
    • Do dzieła! Fotografujemy! (149)
      • Etap 1. Sesja próbna (149)
      • Etap 2. Sprawdzanie i korekta oświetlenia (150)
      • Etap 3. Skanowanie obiektu (151)
      • Etap 4. Przygotowanie do zdjęć (152)
      • Etap 5. Sesja zdjęciowa (152)
      • Etap 6. Przetwarzanie (153)
      • Etap 7. Sprawdzanie rezultatów (155)
    • Czyszczenie skanu 3D (155)
    • Drukowanie w 3D (156)
    • Co dalej? (156)

    Skorowidz (157)


160 stron, Format: 17.0x23.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022