wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 70.25 66,74   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ADOBE AFTER EFFECTS CC OFICJALNY PODRĘCZNIK


FRIDSMA L. GYNCILD B.

wydawnictwo: HELION, 2016, wydanie I

cena netto: 70.25 Twoja cena  66,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Adobe After Effects CC

Oficjalny podręcznik


Adobe After Effects CC jest bardzo chętnie wykorzystywany przez montażystów, projektantów stron internetowych, ekspertów od efektów specjalnych oraz twórców filmowych i telewizyjnych do cyfrowego udoskonalania filmów.

Umożliwia komponowanie warstw na wiele rozmaitych sposobów, dołączanie wyrafinowanych efektów wizualnych oraz dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów specjalnych. To dość złożone narzędzie, ale jego opanowanie pozwala uzyskać wspaniałe rezultaty!

Książka, którą trzymasz w dłoni, to oficjalny materiał szkoleniowy firmy Adobe. Składa się z czternastu lekcji — każda z nich zawiera niezastąpione wskazówki, przydatne dla początkujących i doświadczonych użytkowników programu Adobe After Effects. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą ci opanować zarówno najbardziej podstawowe, jak i wyrafinowane funkcje oprogramowania. To znakomity punkt wyjścia do swobodnego eksperymentowania. Będziesz mieć także możliwość korzystania z plików z materiałami do ćwiczeń.

Dzięki temu podręcznikowi:

  • zapoznasz się z programem Adobe After Effects CC i praktycznie natychmiast rozpoczniesz pracę

  • nauczysz się korzystać z warstw i masek oraz pracować na tekście

  • dowiesz się, jak tworzyć efekty specjalne, korygować kolory i dodawać ścieżkę dźwiękową

  • nauczysz się tworzyć obiekty 3D, pracować na warstwach, modyfikować kolory i oświetlenie

  • zaczniesz stosować zaawansowane techniki edycji, tworzyć kompozycje i precyzyjnie je animować

  • nauczysz się renderować filmy i publikować materiały wyjściowe


    Wprowadzenie (1)

    • Kilka słów o książce (1)
    • Wymagania (1)
    • Instalacja programów After Effects i Bridge (2)
    • Optymalizacja wydajności (2)
    • Przywracanie ustawień domyślnych (2)
    • Kopiowanie plików z lekcjami (3)
    • Jak korzystać z lekcji (4)
    • Dodatkowe zasoby (4)
    • Autoryzowane centra szkoleniowe firmy Adobe (5)

    ROZDZIAŁ 1. Zapoznanie się z tokiem pracy (8)

    • Obszar roboczy programu After Effects (10)
    • Rozpoczynanie pracy (11)
    • Tworzenie projektu i importowanie materiałów (11)
    • Tworzenie kompozycji i rozmieszczanie warstw (15)
    • Warstwy (18)
    • Przybornik (19)
    • Dodawanie efektów i zmienianie właściwości warstwy (19)
    • Animowanie kompozycji (26)
    • Panel Timeline (oś czasu) (27)
    • Animowanie tekstu za pomocą szablonów (29)
    • Kod czasowy i czas trwania (30)
    • Podgląd wykonanej pracy (33)
    • Optymalizacja działania programu After Effects (35)
    • Renderowanie i eksportowanie kompozycji (35)
    • Dostosowywanie przestrzeni roboczej (36)
    • Zmienianie jasności interfejsu użytkownika (37)
    • Dodatkowe źródła informacji o After Effects (38)
    • Pytania kontrolne (39)

    ROZDZIAŁ 2. Tworzenie prostej animacji z użyciem efektów i szablonów (40)

    • Rozpoczynamy pracę (42)
    • Importowanie materiałów za pomocą programu Bridge (43)
    • Tworzenie kompozycji (45)
    • Praca z zaimportowanymi warstwami Illustratora (48)
    • Dodawanie efektów do warstwy (49)
    • Dodawanie efektów i sterowanie nimi (50)
    • Dodawanie szablonu animacji (52)
    • Podgląd działania efektów (54)
    • Dodawanie przezroczystości (55)
    • Renderowanie kompozycji (56)
    • Pytania kontrolne (59)

    ROZDZIAŁ 3. Animowanie tekstu (60)

    • Rozpoczynamy pracę (62)
    • Warstwy tekstowe (64)
    • Instalowanie fontów z biblioteki Typekit (64)
    • Tworzenie i formatowanie tekstu punktowego (67)
    • Korzystanie z szablonu animacji tekstu (69)
    • Animowanie za pomocą klatek kluczowych skalowania (72)
    • Animowanie z użyciem relacji dziedziczenia (74)
    • Warstwa-rodzic i warstwa-potomek (75)
    • Animowanie tekstu zaimportowanego z Photoshopa (76)
    • Animowanie odległości między literami (79)
    • Animowanie przezroczystości tekstu (81)
    • Korzystanie z grup animatorów tekstu (82)
    • Grupy animatorów tekstu (82)
    • Animowanie położenia warstwy (85)
    • Synchronizowanie animacji warstw (87)
    • Dodawanie rozmycia ruchu (88)
    • Pytania kontrolne (89)

    ROZDZIAŁ 4. Warstwy kształtu (90)

    • Rozpoczynamy pracę (92)
    • Tworzenie warstwy kształtu (94)
    • Tworzenie własnych kształtów (98)
    • Powielanie kształtów (100)
    • Powielanie i modyfikowanie kompozycji (103)
    • Ustawianie warstw z użyciem funkcji przyciągania (104)
    • Wstawianie kompozycji do projektu 3D (107)
    • Prace wykończeniowe (111)
    • Zadanie dodatkowe (112)
    • Pytania kontrolne (113)

    ROZDZIAŁ 5. Animowanie prezentacji multimedialnej (114)

    • Rozpoczynamy pracę (116)
    • Korzystanie z bibliotek Creative Cloud w programie After Effects (117)
    • Tworzenie kompozycji (118)
    • Dopasowywanie punktów zaczepienia (119)
    • Łączenie warstw przy użyciu relacji dziedziczenia (120)
    • Prekomponowanie warstw (122)
    • Kluczowanie ścieżki ruchu (124)
    • Animowanie pozostałych elementów (128)
    • Efekty specjalne (132)
    • Warstwy jednolitego koloru (134)
    • Animowanie warstw prekomponowanych (135)
    • Animowanie tła (138)
    • Dodawanie ścieżki dźwiękowej (139)
    • Obsługiwane formaty plików dźwiękowych (139)
    • Edycja plików audio w programie Adobe Audition (140)
    • Pytania kontrolne (141)

    ROZDZIAŁ 6. Animowanie warstw (142)

    • Rozpoczynamy pracę (144)
    • Przygotowywanie warstwowych plików Photoshopa (146)
    • Style warstw w Photoshopie (147)
    • Symulowanie zmian oświetlenia (148)
    • Wyrażenia (150)
    • Powielanie animacji za pomocą narzędzia Pick Whip (150)
    • Animowanie ruchu elementów pejzażu (152)
    • Prekomponowanie i maskowanie warstw (156)
    • Maski ścieżek oraz maski ruchome (157)
    • Animowanie cieni (160)
    • Dodawanie efektu Lens Flare (162)
    • Animowanie zegara (164)
    • Renderowanie animacji (165)
    • Remapping czasu kompozycji (166)
    • Pytania kontrolne (173)

    ROZDZIAŁ 7. Praca z maskami (174)

    • Maski (176)
    • Rozpoczynamy pracę (176)
    • Tworzenie maski za pomocą pióra (178)
    • Edycja maski (178)
    • Tryby masek (179)
    • Tworzenie maski Béziera (182)
    • Zmiękczanie krawędzi maski (182)
    • Zastępowanie zawartości maski (183)
    • Przybliżanie i przesuwanie widoku metodą dotykową (184)
    • Dodawanie odbić (186)
    • Tworzenie winiety (190)
    • Stosowanie narzędzi Rectangle i Ellipse (192)
    • Ustalanie zależności czasowych (192)
    • Wskazówki dotyczące tworzenia masek (193)
    • Przycinanie zakresu roboczego (194)
    • Pytania kontrolne (195)

    ROZDZIAŁ 8. Zniekształcanie obiektów za pomocą narzędzi Puppet (196)

    • Rozpoczynamy pracę (198)
    • Omówienie narzędzi Puppet (202)
    • Dodawanie pinezek deformacyjnych (202)
    • Definiowanie obszarów nakładania (204)
    • Usztywnianie obszaru (205)
    • Animowanie pozycji pinezek (206)
    • Ściskanie i rozciąganie (206)
    • Nagrywanie animacji (210)
    • Pytania kontrolne (211)

    ROZDZIAŁ 9. Pędzel rotoskopowy (212)

    • Kilka słów o rotoskopii (214)
    • Rozpoczynamy pracę (214)
    • Używanie programów Premiere Pro i After Effects (216)
    • Wyznaczanie brzegu segmentacji (216)
    • Dopracowanie maski warstwy (223)
    • Efekty Refine Soft Matte i Refine Hard Matte (225)
    • Zamrażanie efektów działania narzędzia Roto Brush (225)
    • Modyfikacja tła (226)
    • Dodawanie animowanego tekstu (228)
    • Tworzenie pliku wyjściowego (230)
    • Zadanie dodatkowe (231)
    • Pytania kontrolne (233)

    ROZDZIAŁ 10. Korekcja kolorów (234)

    • Rozpoczynamy pracę (236)
    • Podgląd projektu na monitorze wideo (238)
    • Ustawianie balansu kolorów (239)
    • Korekcja kolorów za pomocą efektu Color Finesse 3 (241)
    • Zmiana tła (244)
    • Korekcja koloru chmur (249)
    • Śledzenie ruchu chmur (250)
    • Wymiana nieba w drugim klipie (251)
    • Gradacja kolorów (255)
    • Zadanie dodatkowe (259)
    • Pytania kontrolne (261)

    ROZDZIAŁ 11. Budowanie trójwymiarowego obiektu (262)

    • Rozpoczynamy pracę (264)
    • Tworzenie tekstu 3D (265)
    • Widoki 3D (267)
    • Importowanie tła (269)
    • Wstawianie źródeł światła (270)
    • Dodawanie kamery (273)
    • Pozycjonowanie warstw (275)
    • Dodawanie warstwy tekstowej (276)
    • Praca z aplikacją Cinema 4D Lite (277)
    • Pytania kontrolne (287)

    ROZDZIAŁ 12. Analizator ruchów kamery (288)

    • Kilka słów na temat efektu 3D Camera Tracker (290)
    • Rozpoczynamy pracę (290)
    • Likwidowanie zniekształceń wywołanych efektem rolling shutter (292)
    • Analizowanie ruchu w zarejestrowanym materiale (293)
    • Tworzenie płaszczyzny podłoża, kamery i pierwszego tekstu (294)
    • Tworzenie realistycznych cieni (299)
    • Wprowadzanie światła otaczającego (301)
    • Tworzenie dodatkowych elementów tekstowych (302)
    • Przypinanie warstwy do płaszczyzny za pomocą obiektu zerowego (304)
    • Animowanie elementów tekstowych (306)
    • Dopasowywanie głębi ostrości (308)
    • Renderowanie kompozycji (309)
    • Pytania kontrolne (311)

    ROZDZIAŁ 13. Zaawansowane techniki edycji (312)

    • Rozpoczynamy pracę (314)
    • Stosowanie efektu Warp Stabilizer VFX (314)
    • Skalowanie dwusześcienne (315)
    • Ustawienia efektu Warp Stabilizer VFX (317)
    • Jednopunktowe śledzenie ruchu (319)
    • Dryfowanie punktu śledzenia (323)
    • Przesuwanie i skalowanie punktów śledzenia (324)
    • Śledzenie wielopunktowe (325)
    • mocha dla After Effects (329)
    • Tworzenie systemu cząsteczkowego (330)
    • Właściwości efektu Particle Systems II (332)
    • Obrazy o rozszerzonym zakresie tonalnym (HDR) (339)
    • Wykorzystywanie efektu Timewarp do retimingu odtwarzania (340)
    • Pytania kontrolne (345)

    ROZDZIAŁ 14. Renderowanie i tworzenie plików wyjściowych (346)

    • Rozpoczynamy pracę (348)
    • Tworzenie szablonów renderingu (349)
    • Kompresja (353)
    • Eksportowanie za pomocą panelu Render Queue (354)
    • Przygotowywanie filmów dla urządzeń przenośnych (356)
    • Renderowanie filmów przy użyciu aplikacji Adobe Media Encoder (357)
    • Dostosowanie filmu do potrzeb telewizyjnych (360)
    • Pytania kontrolne (363)

    DODATEK. Ogólne skróty klawiszowe (365)


384 stron, Format: 23.7x16.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022