wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

C# 6.0 KOMPLETNY PRZEWODNIK DLA PRAKTYKÓW


MICHAELIS M. LIPPERT E.

wydawnictwo: HELION, 2016, wydanie V

cena netto: 131.39 Twoja cena  124,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

C# 6.0

Kompletny przewodnik dla praktyków


C# jest prostym, nowoczesnym, bezpiecznym językiem programowania, który powstał na bazie języków C i C++, jednak otrzymał też najlepsze cechy takich języków jak Visual Basic, Object Pascal, Delphi czy Java.

Został od podstaw zaprojektowany jako obiektowy. C# stanowi część platformy Microsoft .NET Framework. Ta dojrzała technologia pozwala na efektywne tworzenie kodu bezpiecznego, przejrzystego, wydajnego i prostego w konserwacji.

Niniejsza książka to bardzo praktyczne kompendium wiedzy o języku C#. Została oparta na podstawowej specyfikacji C# Language 6.0. Zawiera kompletne omówienie języka. Książkę pomyślano jako podręcznik, dzięki któremu szybko można rozpocząć praktyczną pracę nad projektami programistycznymi. Osoby znające C# będą mogły zapoznać się ze skomplikowanymi paradygmatami programowania, a także przejrzeć szczegółowe omówienie funkcji wprowadzonych w najnowszej wersji języka, C# 6.0, oraz w platformie .NET Framework 4.6. Ponadto każdy, kto pracuje w C#, znajdzie tu doskonale zorganizowane źródło wiedzy o tym potężnym języku.

W tej książce przedstawiono:

  • kompletne omówienie elementów języka C#,

  • jasne wskazówki dotyczące implementowania niezawodnej obsługi błędów,

  • metody zmniejszania złożoności kodu,

  • zasady programowania dynamicznego z wykorzystaniem refleksji i atrybutów,

  • wykorzystywanie możliwości platformy .NET, w tym omówienie kolekcji i standardu CLI,

  • powiązania kodu C# z wykorzystywanym środowiskiem uruchomieniowym.


    Spis rysunków (11)

    Spis tabel (13)

    Przedmowa (15)

    Wprowadzenie (17)

    Podziękowania (27)

    O autorach (29)

    1. Wprowadzenie do języka C# (31)

    • Witaj, świecie (32)
    • Podstawy składni języka C# (33)
    • Dane wejściowe i wyjściowe w konsoli (44)

    2. Typy danych (59)

    • Podstawowe typy liczbowe (59)
    • Inne podstawowe typy (67)
    • Wartości null i void (78)
    • Kategorie typów (81)
    • Modyfikator umożliwiający stosowanie wartości null (83)
    • Konwersje typów danych (84)
    • Tablice (89)

    3. Operatory i przepływ sterowania (105)

    • Operatory (106)
    • Zarządzanie przepływem sterowania (119)
    • Bloki kodu ({}) (124)
    • Bloki kodu, zasięgi i przestrzenie deklaracji (126)
    • Wyrażenia logiczne (127)
    • Operatory bitowe (<<, >>, |, &, ^, ~) (135)
    • Instrukcje związane z przepływem sterowania - ciąg dalszy (140)
    • Instrukcje skoku (150)
    • Dyrektywy preprocesora języka C# (156)

    4. Metody i parametry (165)

    • Wywoływanie metody (166)
    • Deklarowanie metody (172)
    • Dyrektywa using (176)
    • Zwracane wartości i parametry metody Main() (181)
    • Zaawansowane parametry metod (183)
    • Rekurencja (190)
    • Przeciążanie metod (193)
    • Parametry opcjonalne (195)
    • Podstawowa obsługa błędów z wykorzystaniem wyjątków (199)

    5. Klasy (213)

    • Deklarowanie klasy i tworzenie jej instancji (216)
    • Pola instancji (218)
    • Metody instancji (221)
    • Stosowanie słowa kluczowego this (222)
    • Modyfikatory dostępu (228)
    • Właściwości (230)
    • Konstruktory (244)
    • Składowe statyczne (253)
    • Metody rozszerzające (262)
    • Hermetyzacja danych (263)
    • Klasy zagnieżdżone (266)
    • Klasy częściowe (268)

    6. Dziedziczenie (273)

    • Tworzenie klas pochodnych (274)
    • Przesłanianie składowych z klas bazowych (284)
    • Klasy abstrakcyjne (294)
    • Wszystkie klasy są pochodne od System.Object (299)
    • Sprawdzanie typu za pomocą operatora is (301)
    • Konwersja z wykorzystaniem operatora as (301)

    7. Interfejsy (303)

    • Wprowadzenie do interfejsów (304)
    • Polimorfizm oparty na interfejsach (305)
    • Implementacja interfejsu (309)
    • Przekształcanie między klasą z implementacją i interfejsami (314)
    • Dziedziczenie interfejsów (315)
    • Dziedziczenie po wielu interfejsach (317)
    • Metody rozszerzające i interfejsy (317)
    • Implementowanie wielodziedziczenia za pomocą interfejsów (319)
    • Zarządzanie wersjami (321)
    • Interfejsy a klasy (323)
    • Interfejsy a atrybuty (324)

    8. Typy bezpośrednie (327)

    • Struktury (331)
    • Opakowywanie (336)
    • Wyliczenia (343)

    9. Dobrze uformowane typy (355)

    • Przesłanianie składowych z klasy object (355)
    • Przeciążanie operatorów (365)
    • Wskazywanie innych podzespołów (373)
    • Definiowanie przestrzeni nazw (377)
    • Komentarze XML-owe (381)
    • Odzyskiwanie pamięci (385)
    • Porządkowanie zasobów (387)
    • Leniwe inicjowanie (394)

    10. Obsługa wyjątków (397)

    • Wiele typów wyjątków (397)
    • Przechwytywanie wyjątków (400)
    • Ogólny blok catch (403)
    • Wskazówki związane z obsługą wyjątków (405)
    • Definiowanie niestandardowych wyjątków (407)
    • Ponowne zgłaszanie opakowanego wyjątku (411)

    11. Typy generyczne (415)

    • Język C# bez typów generycznych (416)
    • Wprowadzenie do typów generycznych (420)
    • Ograniczenia (430)
    • Metody generyczne (442)
    • Kowariancja i kontrawariancja (446)
    • Wewnętrzne mechanizmy typów generycznych (452)

    12. Delegaty i wyrażenia lambda (457)

    • Wprowadzenie do delegatów (458)
    • Wyrażenia lambda (466)
    • Metody anonimowe (471)
    • Delegaty ogólnego przeznaczenia - System.Func i System.Action (473)

    13. Zdarzenia (489)

    • Implementacja wzorca "obserwator" za pomocą delegatów typu multicast (490)
    • Zdarzenia (503)

    14. Interfejsy kolekcji ze standardowymi operatorami kwerend (513)

    • Typy anonimowe i zmienne lokalne o niejawnie określanym typie (514)
    • Inicjatory kolekcji (519)
    • Interfejs IEnumerable<T> sprawia, że klasa staje się kolekcją (522)
    • Standardowe operatory kwerend (527)

    15. Technologia LINQ i wyrażenia z kwerendami (557)

    • Wprowadzenie do wyrażeń z kwerendami (558)
    • Wyrażenia z kwerendą to tylko wywołania metod (573)

    16. Tworzenie niestandardowych kolekcji (577)

    • Inne interfejsy implementowane w kolekcjach (578)
    • Podstawowe klasy kolekcji (580)
    • Udostępnianie indeksera (594)
    • Zwracanie wartości null lub pustej kolekcji (598)
    • Iteratory (598)

    17. Refleksja, atrybuty i programowanie dynamiczne (613)

    • Mechanizm refleksji (614)
    • Operator nameof (623)
    • Atrybuty (624)
    • Programowanie z wykorzystaniem obiektów dynamicznych (644)

    18. Wielowątkowość (655)

    • Podstawy wielowątkowości (657)
    • Używanie klasy System.Threading (663)
    • Zadania asynchroniczne (670)
    • Anulowanie zadania (686)
    • Wzorzec obsługi asynchroniczności za pomocą zadań (692)
    • Równoległe wykonywanie iteracji pętli (713)
    • Równoległe wykonywanie kwerend LINQ (721)

    19. Synchronizowanie wątków (727)

    • Po co stosować synchronizację? (728)
    • Zegary (752)

    20. Współdziałanie między platformami i niezabezpieczony kod (755)

    • Mechanizm P/Invoke (756)
    • Wskaźniki i adresy (766)
    • Wykonywanie niezabezpieczonego kodu za pomocą delegata (775)
    • Używanie bibliotek Windows Runtime w języku C# (776)

    21. Standard CLI (781)

    • Definiowanie standardu CLI (782)
    • Implementacje standardu CLI (783)
    • Kompilacja kodu w języku C# na kod maszynowy (784)
    • Środowisko uruchomieniowe (786)
    • Domeny aplikacji (790)
    • Podzespoły, manifesty i moduły (790)
    • Język Common Intermediate Language (792)
    • Common Type System (793)
    • Common Language Specification (794)
    • Base Class Library (794)
    • Metadane (794)

    A. Pobieranie i instalowanie kompilatora języka C# oraz platformy CLI (799)

    • Platforma .NET dla systemu Windows (799)
    • Platforma .NET w systemach OS X i Linux (801)

    B. Kod źródłowy programu do gry w kółko i krzyżyk (803)

    C. Wielowątkowość bez biblioteki TPL i przed wersją C# 6.0 (809)

    • Wzorzec APM (810)
    • Asynchroniczne wywoływanie delegatów (821)
    • Wzorzec EAP - asynchroniczność oparta na zdarzeniach (824)
    • Wzorzec wykorzystujący roboczy wątek działający w tle (827)
    • Kierowanie wywołań do interfejsu użytkownika w systemie Windows (830)

    D. Zegary przed wprowadzeniem w wersji C# 5.0 słów kluczowych async i await (835)

    Skorowidz (841)


856 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022