wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.60 38,57   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EMPATIA INTELIGENCJA EMOCJONALNA


HARVARD BUSINESS REVIEW

wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Empatia

Inteligencja emocjonalna

Harvard Business Review


Empatia oznacza zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób. Jest to również umiejętność spojrzenia na rzeczywistość z ich perspektywy. Empatia nie świadczy o słabości czy szczególnej wrażliwości, wynika raczej ze społecznego charakteru naszego gatunku. Co więcej, wysoki jej poziom okazuje się atutem menedżera, ponieważ ułatwia kierowanie ludźmi, pozwala też na skuteczniejszą współpracę z klientami. Niemniej zbyt silne współodczuwanie jest niszczące dla psychiki człowieka. Innymi słowy, warto być empatycznym, doskonalić w sobie tę cechę, ale i kontrolować ją.

Autorami artykułów prezentowanych w tej książce są między innymi Daniel Goleman, Annie McKee, Adam Waytz i Emma Seppala - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przedstawiają oni kilka ciekawych aspektów empatii. Współodczuwanie zostało tu potraktowane jako jedna z ważniejszych cech człowieka kształtujących rzeczywistość biznesową: styl kierowania, prowadzenia spotkań, a nawet projektowania produktów i ich sprzedaży. Przekonasz się, że empatii można się nauczyć, można też ją kształtować, a umiejętności te przydadzą się nie tylko w pracy, ale również w prywatnych relacjach.

  • Rozumienie empatii

  • Empatia w pracy lidera

  • Władza a empatia

  • Empatia w projektowaniu produktów

  • Problem zbyt silnej empatii

Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w "Harward Business Review" -prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Ten magazyn jest uważany za jeden z najbardziej opiniotwórczych w takich dziedzinach jak rozwój przedsiębiorstw, zarządzanie, ekonomia. W zbiorze znajdziesz garść inspirujących wiadomości o empatii, które ułatwią Ci budowanie swojej osobowości jako dobrego szefa, a także jako człowieka żyjącego wśród innych ludzi.


  • 1 Czym jest empatia?
    • Triada empatii
  • 2 Dlaczego współczucie jest lepszą taktyką menedżerską niż bezwzględność?
  • 3 Co tak naprawdę robią wspaniali słuchacze?
  • 4 Empatia jest kluczem do przeprowadzenia doskonałego zebrania
  • 5 Trudniej jest okazywać empatię innym, jeśli przeżyłeś to, co oni
  • 6 Im większą masz władzę, tym mniejsze masz pokłady empatii
  • 7 Proces empatycznego projektowania produktów
  • 8 Jak Facebook wykorzystuje empatię do zabezpieczania danych użytkowników?
  • 9 Granice empatii
    • Problem 1. Jest wyczerpująca
    • Problem 2. Wygrywa tylko jedna strona
    • Problem 3. Może zagrażać etyce
    • Jak stłumić zbyt silną empatię?
      • Podzielenie pracy
      • Nie utożsamiaj jej z poświęceniem
      • Dawaj ludziom wolne
  • 10 Czego Dalajlama nauczył Daniela Golemana na temat inteligencji emocjonalnej?
  • Notki końcowe

136 stron, Format: 13.1x19.9, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022