wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.90 47,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DROGA STARTUPU METODA SUKCESU


RIES E.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Droga Startupu

Metoda sukcesu


Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!

Trzymasz w ręku książkę, którą napisano z myślą o wypełnieniu luki między teorią strategicznego zarządzania a praktyką.

Skorzystają z niej kierownicy we wszystkich organizacjach, które stawiają na innowacyjność. Przedstawiono tu sprawdzony schemat przekształcenia organizacji w taką, która będzie odnajdywać nowe źródła wzrostu w długim okresie. Pokazano, jak budować struktury odpowiedzialności motywujące do tworzenia innowacji i organizować pracę tak, żeby stała się naprawdę satysfakcjonująca. Książka skłania do przemyślenia na nowo roli lidera - udowadnia, jak bardzo jest ważna ciągła otwartość na poszukiwania. Zawarte tu wskazówki są bardzo praktyczne i cenne nie tylko dla kierownictwa typowych startupów.

Dowiedz się, jak:

  • wdrażać metody zarządzania przedsiębiorczego

  • tworzyć portfel startupów w organizacji i zarządzać nim

  • stosować metodologię Lean Startup

  • uwalniać w organizacji pokłady kreatywności

  • kreować warunki rozwoju utalentowanych pracowników

  • wprowadzić organizację w stan ciągłej transformacji i ciągłego rozkwitu


Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ PIERWSZA: NOWOCZESNA FIRMA (29)

Rozdział 1. Szanuj przeszłość, kreuj przyszłość: tworzenie nowoczesnej firmy (33)

Rozdział 2. Przedsiębiorczość - brakująca funkcja (55)

Rozdział 3. Myślenie rodem ze startupu (77)

Rozdział 4. Podstawy metody Lean Startup (101)

Rozdział 5. System zarządzania innowacjami w dużej skali (135)

CZĘŚĆ DRUGA: DROGA DO TRANSFORMACJI (155)

Rozdział 6. Faza pierwsza: masa krytyczna (163)

Rozdział 7. Faza druga: skalowanie (205)

Rozdział 8. Faza trzecia: głębokie systemy (243)

Rozdział 9. Księgowość innowacyjna (285)

CZĘŚĆ TRZECIA: OGÓLNY OBRAZ (325)

Rozdział 10. Ogólna teoria przedsiębiorczości (331)

Rozdział 11. W stronę polityki publicznej sprzyjającej przedsiębiorczości (343)

Epilog. Nowa religia obywatelska (373)

Dodatek A. Dodatkowe źródła (379)

Dodatek B. Katalog MVP (387)

Słowo o metodach badawczych (395)

Pełna przejrzystość (397)

Podziękowania (399)

Przypisy (405)


416 stron, Format: 14.0x20.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022