wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   10 egz. / 585.45 556,18   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W ORGANIZACJI ZORIENTOWANEJ PROCESOWO


POTOCZEK N.

wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie II

cena netto: 75.55 Twoja cena  71,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo


Prezentowana książka odwołuje się do współczesnej roli procesów personalnych w organizacji w perspektywie koncepcji BPM oraz podstaw ich kształtowania w duchu koncepcji Human Resource Management.

Zaproponowane modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi łączy doświadczenia oraz potrzeby współczesnych organizacji, które dostrzegły konieczność procesowego przeorientowania.


Wstęp

1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
1.1. Źródła reorientacji procesowej organizacji
1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji
1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych - funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej
1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu

2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo
2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi
2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi
2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi
2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej
2.5. Ocena dojrzałości procesów
2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych

3. Metodyczne aspekty badań
3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze
3.2. Zakres prowadzonych badań
3.3. Zastosowane metody badań
3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków

4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studia przypadków
4.1. Model organizacji procesowej
4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego
4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej
Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z.o.o
4.2. Model kompetencji
4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji
4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo
4.2.3. Proces oceny kompetencji
Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International
4.3. Model wynagradzania
4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy
Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A
4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu
Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska
4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego
4.4. Model procesów personalnych
4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych
Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A
Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ "Baltona" S.A
4.4.2. Hierarchia i architektura procesów
Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A
Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.
4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów
Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników
w Poczcie Polskiej S.A

5. Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi
5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej
5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo

Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków


236 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022