wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   8 egz. / 452.60 429,97   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

EXCEL W MARKETINGU - SPRAWNIE ZAPLANUJ I ROZLICZ KAMPANIE


PRÓCHNICKI W.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA, 2016, wydanie I

cena netto: 59.70 Twoja cena  56,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Excel w marketingu - sprawnie zaplanuj i rozlicz kampanie


Książka opisuje możliwości wykorzystania Excela w marketingu. Autor pokazuje, min. jak stworzyć podsumowania dużych ilości danych, zbadać profil potencjalnych klientów czy oszacować realizację budżetu.

W marketingu Excel przychodzi z pomocą w wielu sytuacjach. Podczas lektury tej książki Czytelnik dowie się, jak wykorzystać tabele przestawne do analiz marketingowych. Autor opisuje, jak stworzyć podsumowania dużych ilości danych, przygotować zestawienia lub analiz w dowolnym układzie z interesującym stopniem szczegółowości. Ważnym obszarem działań marketingowych jest analiza profilu potencjalnych klientów, szczególnie w odniesienie do nowych produktów. W związku z tym przeprowadza się badania ankietowe wśród potencjalnych klientów. Książka wyjaśnia, które z narzędzi Excela zastosować, aby otrzymać najlepszy obraz danych statystycznych.


Wyznaczanie planów marketingowych
Struktura danych wykorzystanych do tabeli przestawnej
Tworzenie tabeli przestawnej
Modyfikacja pól tabeli przestawnej
Zastosowanie filtru raportu tabeli przestawnej
Wyświetlanie stron filtru raportu jako arkuszy
Obliczanie różnych aspektów rentowności sprzedaży
Budowa numeru zlecenia
Określenie rentowności sprzedaży w różnych aspektach
Rachunek marży zysku na poszczególnych produktach i klientach
Składniki kalkulacji marży
Analiza marży I, II i III poziomu
Rachunek marżowy dla produktów
Rachunek marżowy dla klientów
Raport z badania klientów
Analizy krok po kroku
Graficzne przedstawienie wyników
Wykres czytelnie prezentujący wahania wartości
Graficzna prezentacja liczby klientów
Manipulowanie linią trendu na wykresach
Zestawienie kosztów i zamówień
Dodawanie linii trendu
Dostosowanie linii trendu
Tendencja pesymistyczna
Linia trendu średnia ruchoma
Osłabianie linii trendów
Planowanie budżetu i ustalenie warunków bonusów z wykorzystaniem narzędzia Tabela danych
Model sprzedaży i wyników budżetu
Zadanie do wykonania
Tabela danych jako narzędzie analizy symulacji
Graficzna prezentacja sprzedaży według województw
Wymiana danych między bazami, połączenia ze źródłami danych
Optymalizacja kosztów
Wizualizacja wyników sprzedażowych za pomocą tabeli przestawnej
Tworzenie tabeli przestawnej z danych sprzedażowych
Wizualizacja wyników sprzedaży firmy
Format wyświetlanych danych w polu Wartości
Układ raportu tabeli przestawnej
Style tabeli przestawnej
Sumy cząstkowe i końcowe
Wyróżnianie elementu w tabeli przestawnej
Zmiana układu wyświetlania pól w obszarze Wartości tabeli przestawnej
Stworzenie możliwości wyboru miesięcy – filtr tabeli przestawnej
Szybki wybór danych do analizy – funkcje bazodanowe
Odnalezienie identyfikatora klienta na podstawie nazwiska
Liczba zamówień złożonych w Poznaniu – funkcja zliczająca rekordy
Analiza wartości zamówień – obliczenia na rekordach
Wymiana danych między Excelem i Wordem
Dopasowanie raportu sprzedaży do układu strony
Wstawione zestawienie sprzedaży połączone z plikiem źródłowym
Przenoszenie treści raportu do arkusza – z Worda do Excela
Odwołanie do treści dokumentu Worda


108 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022