AdWords i Analytics
Zostań certyfikowanym specjalistą
Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę
w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle
dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności.
Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google
Analitycs.
Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają
ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane
przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery,
lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka
jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords – poziom podstawowy
Google AdWords – poziom zaawansowany
Zakupy Google – poziom zaawansowany
Google Analytics – poziom zaawansowany
Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener
Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów
z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły
Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla
takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy
Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową
do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google
AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i
optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim
klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje
Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google
Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel
ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.
288 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka