15 tajemnic zarządzania czasem
O czym wiedzą ludzie sukcesu?
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej.
Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym
zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych,
bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach
zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo
mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.
Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin
tygodniowo.
Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające
produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz
239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania
tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności
czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego
myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie
okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!
Z tej książki dowiesz się:
Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż
w czasie”.
Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy?
Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania
produktywności?
Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu?
Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej
każdego dnia.
Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
Kevin Kruse
jest autorem kilku bestsellerów „New York Timesa”. Jest
również przedsiębiorcą, który zaznał smaku szaleńczej pogoni za amerykańskim
marzeniem, przeżył bankructwo, aż w końcu stał się ultraproduktywnym, świetnie
zarabiającym założycielem wielu firm, wycenianych na miliony dolarów. Regularnie pisze
do „Forbesa” i „Huffington Post”. Często wygłasza referaty na różnego rodzaju
konferencjach na całym świecie. Mieszka w Pensylwanii. Ma trójkę dzieci.
Wprowadzenie (7)
1. Mała wielka liczba 1440 (11)
2. Potęga właściwych priorytetów (19)
3. Zrezygnuj z list spraw do załatwienia - po prostu wykonaj zadanie! (29)
4. Lekarstwo na prokrastynację (41)
5. Jak wychodzić z biura o 17:00 bez poczucia winy? (51)
6. Sekretne narzędzie Richarda Bransona do zwiększania produktywności
(59)
7. Uporządkuj swoją skrzynkę pocztową z systemem 321Zero (69)
8. Podpowiedzi z Google, Apple i Virgin dotyczące organizacji spotkań (77)
9. Jedno słówko, które mnoży sukces (89)
10. Uniwersalna zasada Pareta (101)
11. "Trzy harwardzkie pytania", dzięki którym zaoszczędzisz osiem
godzin tygodniowo (109)
12. Dlaczego współzałożyciel Twittera Jack Dorsey przyporządkowuje dniom
tematy? (123)
13. Nie dotykaj! (dopóki nie będziesz gotowy) (129)
14. Zmień swój poranek, zmień swoje życie (137)
15. Liczy się przede wszystkim energia (147)
16. System E-3C: połączenie wszystkich technik (157)
17. Dwadzieścia dodatkowych sztuczek pozwalających zaoszczędzić czas i zwiększyć
produktywność (163)
18. Sekrety zarządzania czasem 7 miliarderów (171)
19. Tajemnice zarządzania czasem 13 olimpijczyków (177)
20. Tajemnice czasu wzorowych studentów (187)
21. Sekrety zarządzania czasem 239 przedsiębiorców (189)
Quiz - przekonaj się, jak gospodarujesz czasem (191)
110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem (193)
Dołącz do #1440 (203)
Ekstremalna produktywność (205)
O autorze (207)
208 stron, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka