wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.60 38,57   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DLACZEGO NETWORKING NIE DZIAŁA I CO MUSISZ ZROBIĆ BY TO ZMIENIĆ


GNYSZKA M.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, by to zmienić


Networking jest niemal tak stary jak ludzkość. W tradycyjnym rozumieniu to po prostu wymiana informacji i zasobów oraz wzajemne poparcie. Wszystko to jest możliwe dzięki sieci dobrych kontaktów.

W 2006 roku w Polsce zaczęła działać BNI — największa organizacja rekomendacji biznesowej na świecie. To właśnie jej przedstawiciele pokazali nam, jak powinien wyglądać współczesny, nowoczesny networking, który zwiększa potencjał naszych firm i organizacji, pomaga budować sieć kontaktów, zaś w długiej perspektywie przynosi pokaźne zyski. Niestety, wiele firm próbujących stosować zasady networkingu nie odnotowuje poprawy sytuacji. Dlaczego ten sposób w niektórych przypadkach nie działa?

Maciej Gnyszka, aktywny networker i badacz tego zjawiska, założyciel Towarzystw Biznesowych, zwraca uwagę na alternatywną definicję networkingu, rozumianego jako „rzetelne służenie i profesjonalne proszenie o pomoc”.

Podstawowy problem według autora stanowi to, że gubimy istotę i treść w naszej sieci powiązań biznesowych, a rzez to nie potrafimy podjąć działań we właściwym czasie i w odpowiedniej kolejności. Rodzimy networking cierpi także na inne dolegliwości, które ujawnili internauci na stronie www.DlaczegoNetworkingNieDziala.pl. Za pośrednictwem niniejszej książki Maciej Gnyszka odpowiada na ich pytania, rozwiewa wątpliwości i udowadnia, że ta metoda rozwijania biznesu może być naprawdę skuteczna, o ile poświęci się odpowiednią ilość czasu, by zrozumieć stojącą za nią filozofię oraz opanować narzędzia.


    Podziękowania (7)

    Wstęp (9)

    Rozdział 1. Krótka historia networkingu w Polsce (11)

    Rozdział 2. Na czym polega networking i dlaczego mało kto o tym wie (15)

    • 2.1. Definicja (16)
    • 2.2. Ważna jest kolejność! (18)
    • 2.3. Rzetelne służenie (19)
    • 2.4. Profesjonalne proszenie o pomoc (20)

    Rozdział 3. Dlaczego networking czasem działa? (23)

    • 3.1. Trzy pouczające historie (23)
    • 3.2. Dwa teoretyczne filary networkingu (29)
    • 3.3. Pięć koniecznych warunków, by podróżować między chmurami społecznymi (34)

    Rozdział 4. Dlaczego networking z reguły nie działa? (55)

    • 4.1. Jak nie działa, jak działa? (56)
    • 4.2. Stres (57)
    • 4.3. Brak finalizacji kontraktów (58)
    • 4.4. Delikatne komunikowanie potrzeb (59)
    • 4.5. Czy rozdawanie wizytówek przynosi korzyści? (61)
    • 4.6. Nie mam czasu (62)
    • 4.7. Słaba autoprezentacja (65)
    • 4.8. Nieufność (66)
    • 4.9. Kolesiostwo (67)
    • 4.10. Nierówność partnerów i onieśmielenie (69)
    • 4.11. Rzetelność (71)
    • 4.12. Bałagan w kontaktach (74)
    • 4.13. Zbyt duża liczba kontaktów wirtualnych versus liczba rzeczywistych znajomości (75)
    • 4.14. Niezgłaszanie się z prośbą o pomoc (76)
    • 4.15. Nieposzerzanie sieci kontaktów w ramach networkingu (78)
    • 4.16. Traktowanie networkingu jako dodatku, a nie jako jednego z narzędzi pracy (79)
    • 4.17. Nietrafione rekomendacje a intuicja (80)
    • 4.18. Pokemonizm (81)
    • 4.19. Introwersja (82)
    • 4.20. Zmyślone prośby (84)
    • 4.21. Nie stać mnie na networking (86)
    • 4.22. Zakończenie rozmowy (88)
    • 4.23. Nadmiar materiału (89)
    • 4.24. Wampiryzm (90)
    • 4.25. Podtrzymanie relacji (91)
    • 4.26. Pora na networking (93)
    • 4.27. Wiedza (95)
    • 4.28. Fałszywe przekonania (96)
    • 4.29. Wykluczenie (97)
    • 4.30. Lojalni klienci (98)
    • 4.31. Brak oferty networkingowej (99)

    Rozdział 5. Tydzień Hardcorowego Networkera - system (101)

    • 5.1. Założenia (101)
    • 5.2. Centrum tygodnia (102)
    • 5.3. Początek tygodnia (102)
    • 5.4. Dalsza część tygodnia (103)
    • 5.5. Przygotowanie do spotkania networkingowego (109)
    • 5.6. Spotkanie networkingowe (110)

    Rozdział 6. Przegląd różnych ofert networkingowych i ich charakterystyka (113)

    • 6.1. BNI, TB czy inne? (113)
    • 6.2. Regionalne Izby Przemysłowo-Handlowe (116)
    • 6.3. Międzynarodowe Izby Handlowe (116)

    Rozdział 7. Jak przetrwać event - najlepsze strategie (119)

    • 7.1. Wspólny problem - stres (119)
    • 7.2. Kto przychodzi na eventy? (120)
    • 7.3. Strategia wygrywająca (132)

    Rozdział 8. Networkować można wszędzie (133)

    • 8.1. Różne sytuacje networkingowe (133)
    • 8.2. Strategia wygrywająca w przypadku sytuacji niespecyficznych (134)

    Rozdział 9. Kultywowanie relacji (137)

    • 9.1. Po co kultywować relacje? (137)
    • 9.2. Zaplanowana spontaniczność? (138)
    • 9.3. Parę dobrych sposobów na kultywowanie relacji (140)

    Rozdział 10. Dobre nawyki networkera (145)

    • 10.1. Jak mogę Ci pomóc? (145)
    • 10.2. Naucz mnie sprzedawać swój biznes! (146)
    • 10.3. Kto jest kontrahentem Twojego kontrahenta? (146)

    Rozdział 11. Trzy etapy zaawansowania (149)

    • 11.1. Etap I: reaktywny (149)
    • 11.2. Etap II: proaktywny (150)
    • 11.3. Etap III: synergiczny (150)

    Rozdział 12. Dalsze pytania dotyczące networkingu, które inni zadali za Ciebie (Q&A) (151)

    Rozdział 13. Co dalej? (165)

    Dodatek A. Scenariusze rozmów (167)

    • A.1. Prośba o rekomendację (167)
    • A.2. Podziękowanie za rekomendację (168)
    • A.3. Follow-up (169)
    • A.4. Wyrażenie niezadowolenia (170)
    • A.5. Odmowa wydania rekomendacji (172)

    Dodatek B. Test oceniający skłonności networkingowe (175)


174 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022