wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PRACA Z DZIECKIEM Z ADHD


WALERYCH S.

wydawnictwo: OFICYNA PRAWA POLSKIEGO, 2017, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Praca z dzieckiem z ADHD


W tej publikacji zamieszczono listę objawów, których występowanie konieczne jest do postawienia diagnozy stwierdzającej u dziecka zespół nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD).

Zaprezentowano także typowe problemy szkolne spowodowane objawami ADHD.

Wymieniono wskazówki, w jaki sposób zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną oraz jakich zasad przestrzegać, by pomóc takiemu dziecku.

Publikacja stanowi omówienie zasad oceniania nauczyciela i dyrektora po 1 stycznia 2017 r. Wyjaśnia na 22 przykładach poszczególne etapy procedury oceny pracy z podaniem elementów które uległy modyfikacji. Wskazuje różnice w ocenie nauczyciela i dyrektora. Uwzględnia fakt, że nastąpiła zmiana podmiotu dokującego oceny dyrektora i odwołuje się do nowego rozporządzenia w w sprawie oceny. Omawia konsekwencje kadrowo-płacowe uzyskania określonej noty. Całość dopełnia 16 wzorów dokumentów do wykorzystania.

• Jak pracować z dzieckiem z ADHD;
• Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną;
• Jakich zasad przestrzegać, by pomóc takiemu dziecku.


Wstęp

Rozdział 1.
Co to jest ADHD? – podstawowe informacje
1.1. ADHD/zespół nadpobudliwości psychoruchowej – terminologia
1.2. Typowe objawy ADHD
1.3. Przyczyny i rozpowszechnienie ADHD
1.4. Diagnoza ADHD
1.5. Zaburzenia współwystępujące z ADHD
1.5.1. Tiki
1.5.2. Problemy z zachowaniem
1.5.3. Specyficzne trudności szkolne
1.5.4. Zaburzenia procesów uwagi i pamięci
1.5.5. Specyficzne trudności szkolne – dys…
1.5.6. Zaburzenia językowe
1.5.7. Powikłania zespołu nadpobudliwości psychoruchowej
1.6. Leczenie ADHD

Rozdział 2.
Jak radzić sobie z objawami ADHD? – praktyczne wskazówki
2.1. Strategie ukierunkowane na radzenie sobie z objawami ADHD
2.2. Skuteczne wydawanie poleceń
2.3. Praca na pozytywach
2.3.1. Pochwały
2.3.2. Systemy żetonowe
2.3.3. Nagrody
2.3.4. Zauważanie sukcesów
2.4. Normy, zasady i konsekwencje
2.5. „Wybuchy złości” – radzenie sobie z agresją impulsywną

Rozdział 3.
Dziecko z ADHD w szkole
3.1. Trudności w funkcjonowaniu dziecka z ADHD w szkole
3.2. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
3.3. Porady dla nauczycieli
3.3.1 Zasady pracy z dzieckiem z ADHD

Rozdział 4.
Bibliografia


50 stron, Format: 22.7x16.0, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022