|
REAL MADRYT STRATEGIA SUKCESU
MANDIS S.G. wydawnictwo: REBIS, 2017, wydanie Icena netto: 39.89 Twoja cena 37,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Real Madryt
Strategia sukcesu
Założony w 1902 roku Real Madryt jest najbardziej utytułowanym klubem piłkarskim
na świecie. Królewscy zdobyli najwięcej trofeów w historii, w tym 11 Pucharów Europy.
Jednakże te triumfy nie są tylko zasługą zawodników i trenerów. Niemal
niezauważalnie zarząd, złożony głównie z outsiderów, wyprowadził Real Madryt ze
skraju bankructwa na pozycję jednego z najwyżej wycenianych klubów sportowych świata
(według „Forbesa” – 3,65 mld dolarów w 2016 roku).
Jak osiągnięto tak nadzwyczajny sukces?
Steven G. Mandis miał bezprecedensowy dostęp do wszelkich pracowników klubu – od
prezesa, przez obecnych i byłych piłkarzy oraz trenerów, po osoby zajmujące się
stadionem, szkółką piłkarską i infrastrukturą treningową – a także do pełnych
danych finansowych i statystycznych. Dzięki temu może przekonująco dowieść, że cała
strategia Realu Madryt, na boisku i poza nim, od doboru zawodników do zarządzania
finansami, opiera się na kulturze organizacyjnej i systemie wartości pochodzącym od
członków społeczności klubowej.
Książka Mandisa nie tylko pozwala zajrzeć za kulisy działalności znakomitego
klubu, ale i precyzyjnie ukazuje niedościgły model biznesowy.
Steven G. Mantis jest adiunktem w Columbia Business School. Wcześniej
przez ponad 20 lat pracował w sektorze finansowym, m.in. na wyższych stanowiskach w
Goldman Sachs i Citigroup oraz jako doradca McKinsey & Company. Poza tym startuje w
zawodach triatlonowych, brał udział w dwóch edycjach mistrzostw świata Ironman. W 2013
roku opublikował książkę What Happened to Goldman Sachs: An Insider’s Story of
Organizational Drift and Its Unintended Consequences.
432 strony, Format: 13.5x21.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|