wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 34.90 33,16   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

CONTENT MARKETING DOTRZYJ ZAINTERESUJ ZATRZYMAJ SZTUKA POZYSKIWANIA KLIENTÓW ZA POMOCĄ TREŚCI


STOPKA T.

wydawnictwo: POLTEXT, 2017, wydanie I

cena netto: 34.90 Twoja cena  33,16 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Content Marketing

Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj – sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści


Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych.

Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych!

W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści.

Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt.

Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki.


Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał
w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz
z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.


Od autora

Rozdział 1. Zacznijmy od podstaw
Nudna definicja
Co ci da Content Marketing?
Jak ugryźć ten Content Marketing?
*CHLUP*

Rozdział 2. Content Marketing a
CM+POZYCJONOWANIE
CM+SEO
CM+PR
CM+Analityka
CM+Offline
Co nie jest prawdą na temat Content Marketingu?
Jaki ma to związek z Content Marketingiem?

Rozdział 3. Założenia działań Content Marketingowych
Infografiki
Kolory
Dane
Typografia/wygląd
Webinarium
Formy webinaru
Nagrywanie webinaru
Gdzie przeprowadzić webinar?
E-book
Wideo
Treści
Inne formy promocji

Rozdział 4. Zbuduj dobrą treść!
Zacznijmy od początku: dlaczego należy wybrać taki, a nie inny temat?
Tworzenie treści
Optymalizacja treści pod SEO
Publikacja
Promocja artykułu w Internecie

Rozdział 5. Mierzenie skuteczności naszych działań
Monitoring mediów

Rozdział 6. A teraz na odwrót: depozycjonowanie
Content Marketing a depozycjonowanie
Depozycjonowanie w praktyce

Dodatek
Content Marketing a Influence Marketing

Słowniczek
Podsumowanie


200 stron, Format: 21.8x14.0, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022