|
BIBLIA COPYWRITINGU
PUZYRKIEWICZ D. wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie Icena netto: 40.60 Twoja cena 38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Biblia copywritingu
Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się
tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do
określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak
stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje
usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów
perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale
dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie.
Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy
powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej
perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać
swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się
wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić
ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie
narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników
do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z
życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych
kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że
copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem.
Cała reszta to tylko dodatki.
- WSTĘP Pawła Tkaczyka
- WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
- CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
- 1. Czy każdy może być copywriterem?
- 1.1. Pozbądź się ograniczeń
- 1.2. Musisz uwierzyć
- 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
- 2. Klient. Poznaj Tomka
- Pragnienia
- Problemy i przeszkody
- Potrzeby
- 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
- 2.2. Trzy wymiary motywacji
- 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
- 2.4. Uwierzyć
- 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
- 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
- 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
- 3.3. Metakorzyść
- CZĘŚĆ II Księga słów
- 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
- 1.1. PEN
- 1.2. Obietnica więź z klientem
- 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
- 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
- 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
- 1.6. Bariery i obiekcje
- 1.7. Dopasuj się do przekonań
- 1.8. Wiarygodność sześć elementów
- 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
- 1.10. To musi się udać
- 1.11. Konfrontacja ze status quo
- 1.12. Nowe zamiast starego
- 1.13. Koszty utraconych korzyści
- 1.14. Przenieś go na inny poziom
- 1.15. Tylko TY
- 1.16. CTA trzy obietnice
- 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
- 2.1. Bullet points
- 2.2. Interaktywna struktura tekstu
- 2.3. Szablon tekstu
- 2.4. Długość ma znaczenie
- 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
- Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
- Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
- Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
- Poziom K3. Dziękuję, już mam
- Poziom K4. Co dalej?
- Poziom K5. Co nowego?
- 2.6. Zamknij sprzedaż
- 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
- 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
- 3.2. 7D/HD
- 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
- 1. Odchudzanie
- 2. Sterydy dla zdań
- 3. Zmysłowe obrazy
- Podsumowanie
- CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?
192 strony, Format: 14.0x20.6, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|