wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIBLIA COPYWRITINGU


PUZYRKIEWICZ D.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biblia copywritingu


Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie.

Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.


    • WSTĘP Pawła Tkaczyka
    • WPROWADZENIE BOHATERA Dla kogo ta książka i co Ci może dać?
    • CZĘŚĆ I Genesis. Zacznij od siebie
      • 1. Czy każdy może być copywriterem?
        • 1.1. Pozbądź się ograniczeń
        • 1.2. Musisz uwierzyć
        • 1.3. Zasady pracy trzy kapelusze
      • 2. Klient. Poznaj Tomka
        • Pragnienia
        • Problemy i przeszkody
        • Potrzeby
        • 2.1. Cztery poziomy potrzeb klienta
        • 2.2. Trzy wymiary motywacji
          • Wątpliwości i obiekcje
        • 2.3. Nawróćcie się porzućcie STATUS QUO
        • 2.4. Uwierzyć
      • 3. Profil klienta. Produkt. Most korzyści
        • 3.1. Przewaga nad konkurencją DROZD
        • 3.2. Co jest w pudełku? Materializacja obietnicy
        • 3.3. Metakorzyść
    • CZĘŚĆ II Księga słów
      • 1. Pierwszy kapelusz. Skup się
        • 1.1. PEN
        • 1.2. Obietnica więź z klientem
        • 1.3. Zmiana percepcji klienta metafory i obrazy
        • 1.4. Potrzebujesz tego, jeśli
        • 1.5. Pełna paczka. Czy w środku coś jest?
        • 1.6. Bariery i obiekcje
        • 1.7. Dopasuj się do przekonań
        • 1.8. Wiarygodność sześć elementów
        • 1.9. RR CTD płonąca platforma. Jeśli nie to, to co?
        • 1.10. To musi się udać
        • 1.11. Konfrontacja ze status quo
        • 1.12. Nowe zamiast starego
        • 1.13. Koszty utraconych korzyści
        • 1.14. Przenieś go na inny poziom
        • 1.15. Tylko TY
        • 1.16. CTA trzy obietnice
      • 2. Drugi kapelusz. Jak pracujemy na tym etapie?
        • 2.1. Bullet points
        • 2.2. Interaktywna struktura tekstu
        • 2.3. Szablon tekstu
        • 2.4. Długość ma znaczenie
        • 2.5. Nagłóweczku, powiedz przecie
          • Poziom K0. Czego ode mnie chcesz?
          • Poziom K1. Powiedz mi coś o tym
          • Poziom K2. Powiedz, co tam masz dla mnie?
          • Poziom K3. Dziękuję, już mam
          • Poziom K4. Co dalej?
          • Poziom K5. Co nowego?
        • 2.6. Zamknij sprzedaż
      • 3. Trzeci kapelusz. Od półproduktu do świetnego tekstu
        • 3.1. Lista kontrolna (pytania klientów)
        • 3.2. 7D/HD
        • 3.3. Trzy zasady Puzyrkiewicza
          • 1. Odchudzanie
          • 2. Sterydy dla zdań
          • 3. Zmysłowe obrazy
          • Podsumowanie
    • CO DALEJ? Jak rozwijać te umiejętności?

192 strony, Format: 14.0x20.6, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022