wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKA MODOWA JAK ZROZUMIEĆ KONSUMENTA MODY I STWORZYĆ MARKĘ SZYTĄ NA MIARĘ?


KALL J. PERCHLA-WŁOSIK A. RACINIEWSKA A. SEMPRUCH-KRZEMIŃSKA K.

wydawnictwo: PWE, 2018, wydanie I

cena netto: 61.35 Twoja cena  58,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marka modowa

Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?


Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.

Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.


Wstęp

CZĘŚĆ I. Jak zrozumieć konsumenta mody?

1. Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy
1.1. Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą
1.2. Różne podejścia do mody
1.3. Napięcia i paradoksy
1.3.1. Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie
1.3.2. Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska)
1.4. Niewidzialna nazwa

2. Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek
2.1. Jedenaście metafor mody
2.2. Moda odbierana zmysłami
2.2.1. Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas”
2.2.2. Plusz, woda i szorstko-gładkość
2.2.3. Modowa paleta barw
2.2.4. Wszystkie dźwięki mody
2.2.5. Zapach mody
2.2.6. Modowa paleta uczuć
2.3. „Moja moda” i „moda zewnętrzna”

3. Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem
3.1. Moda jako „skrzynka z narzędziami”
3.2. Różne potrzeby w różnym wieku

4. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych
4.1. Jak kupują Polki w różnym wieku?
4.2. Strategie poruszania się po galerii i po sklepie
4.3. Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży
4.4. Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego

5. Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi
5.1. „Moje marki” i „marki marzeń”
5.1.1. Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA
5.1.2. Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności
5.1.3. ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko
5.2. Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu”
5.3. Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku

6. Moda etyczna

7. Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę?

CZĘŚĆ II. Jak stworzyć markę szytą na miarę?

8. Model marki modowej
8.1. Marka i jej kapitał
8.2. Mózg kupującego markę
8.3. FRED, czyli co decyduje o sile marki?
8.4. ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek
8.5. Składowe modelu marki modowej

9. Otoczenie marki modowej
9.1. PEST oddziałuje na całą branżę modową
9.1.1. Otoczenie polityczno-prawne
9.1.2. Otoczenie ekonomiczne
9.1.3. Otoczenie społeczne
9.1.4. Otoczenie technologiczne
9.2. KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy
9.2.1. Konkurenci
9.2.2. Konsumenci
9.3. Badania własne oraz źródła wtórne

10. Moda jako tło marki
10.1. Moda – jak ją rozumieć?
10.2. Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie
10.3. Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś
10.4. Moda modzie nierówna – piramida mody
10.5. Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes
10.6. „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej

11. Misja i opowieść marki
11.1. ,,Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki?
11.2. „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki?
11.3. Miejsce kreatora w opowieści marki
11.4. Zarządzanie opowieścią marki
11.5. Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki

12. Identyfikatory marki modowej
12.1. Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki
12.2. Nazwa marki
12.3. Zapis nazwy marki
12.4. Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO)

13. Miejsca sprzedaży marki modowej
13.1. Wybór miejsc sprzedaży marki modowej
13.2. Własne sklepy stacjonarne
13.2.1. Lokalizacja
13.2.2. Architektura
13.2.3. Atmosfera
13.3. Własny e-sklep
13.4. Pozostałe formy miejsc sprzedaży

14. Komunikacja marki modowej
14.1. Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz?
14.2. ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie
14.3. Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy?
14.3.1. Mass media
14.3.2. Public relations
14.3.3. Pokazy mody
14.3.4. Targi mody
14.3.5. Strona internetowa
14.3.6. Reklama online
14.3.7. Social media
14.3.8. Blogi modowe .
14.3.9. Aplikacje mobilne
14.4. Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki
14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna
14.6. Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze?
14.7. Pomiar efektów komunikacyjnych
14.7.1. Wskaźniki skuteczności komunikacji marki
14.7.2. Wskaźniki związania się z marką

15. Kolekcja
15.1. Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo?
15.2. Zarządzanie kolekcją
15.3. Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci?

16. Elementy marki w podróży konsumenta

Zakończenie
Bibliografia


224 strony, Format: 28.4x12.2, oprawa kartonowa foliowana

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022