Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi
reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady
pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe
sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i
ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young,
wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w
agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym
przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego.
Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami
przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich,
którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
• ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
• ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
• OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
288 stron, Format: 24.9x18.3, oprawa twarda