|
AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA PRAWDZIWYM I PORYWAJĄCYM PRZEKAZIE 40 INSPIRUJĄCYCH ĆWICZEŃ
PIWOWARSKA A. wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie IIcena netto: 45.70 Twoja cena 43,42 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Autentyczność przyciąga
Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie
40 inspirujących ćwiczeń
Autentyczność jako trend marketingowy cały czas się rozpowszechnia.
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 roku. Trafiła ona na listy marketingowych
bestsellerów i wzbudziła zainteresowanie mediów. Ale przede wszystkim skłoniła setki
osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej
drogi do autentyczności — w biznesie i w życiu.
Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do
biznesu!
Autentyczność w biznesie pozwala Ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia Ciebie i
Twoje usługi. Sprawia, że Twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz
docierać do właściwych osób — Twoich idealnych klientów.
Bo autentyczność ma moc przyciągania!
Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które
warto sobie postawić. Książka pokazuje też przykłady osób, które zaczęły budować
swoją działalność na szczerym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym
z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.
Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.
Nowe ćwiczenia — w pięknej oprawie graficznej — zachęcają do przyglądania się
sobie, poznawania i pokazywania siebie. Pomogą Ci wydobyć na zewnątrz to, co jest w
Tobie najbardziej wartościowe i wyjątkowe. Zainspirują do łapania myśli w locie oraz
twórczej zabawy.
Pracuj z książką! Notuj swoje pomysły, podkreślaj to, co chcesz zapamiętać, rysuj,
bazgraj i pisz bez obaw. Dzięki temu Twój egzemplarz będzie jedyny i niepowtarzalny —
taki jak Ty.
1. AUTENTYCZNOŚĆ W BIZNESIE (17)
- Autentyczność jako trend kulturowy (18)
- Autentyczność może się stać nowym językiem biznesu (20)
- Dlaczego warto budować swoją markę w sposób autentyczny? (20)
- Kto to jest idealny klient? (21)
- Dlaczego ta książka nie jest dla wszystkich? (22)
- Dla kogo jest ta książka? (23)
- W czym może ci pomóc ten poradnik? (24)
- Dlaczego autentyczność przyciąga? (26)
2. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ MARKĘ NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE (31)
- Marka w podejściu klasycznym a idea autentyczności (32)
- Autentyczna marka osobista (35)
- Autentyczna marka firmowa (46)
- Twój idealny klient (51)
- Konkurencja i współpraca (64)
- Jak szukać współpracy zamiast konkurencji (70)
3. JAK BUDOWANIE MARKI NA AUTENTYCZNYM PRZEKAZIE MOŻE ZMIENIĆ TWOJĄ FIRMĘ I
TWOJE ŻYCIE (77)
- W czym autentyczność pomaga mi na co dzień? (79)
- Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc tobie i twojej firmie (83)
- Jak budowanie marki na autentycznym przekazie może pomóc twoim klientom (90)
- Cytryny, limonki i zapach podróży (92)
4. JAK PISAĆ W SPOSÓB PORYWAJĄCY (95)
- Pisz prosto i zwięźle (97)
- Pokazuj zamiast opisywać (103)
- Angażuj zmysły (105)
- Unikaj wyświechtanych zwrotów (107)
- Nie wzbudzaj wątpliwości (111)
- Pokazuj korzyści (114)
- Używaj call to action (117)
- Stosuj nagłówki i wyróżnienia (126)
- Pamiętaj o czytelniku (135)
5. JAK PISAĆ W SPOSÓB AUTENTYCZNY (139)
- "O mnie" - najtrudniejsza strona, jaką kiedykolwiek napisałam (140)
- Kilka wskazówek, które pomogą ci napisać tekst o sobie w sposób autentyczny (157)
- Księżycowe światło na szkle (163)
6. AUTENTYCZNA PROMOCJA (167)
- Content marketing (169)
- Media społecznościowe w content marketingu (179)
- Storytelling (191)
- Części wspólne i bardzo spójne (202)
ZESZYT DO NOTATEK (206)
264 strony, Format: 13.0x20.0, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|