wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

E-MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA PRAWDA


DĄBROWSKI A. KŁODAWSKI F.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2018, wydanie I

cena netto: 39.70 Twoja cena  37,72 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-mail marketing oswojony

Teoria, praktyka, prawda


Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.


    Wstęp (5)

    • Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
    • O czym więc traktuje ta książka? (7)

    Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)

    • Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
    • Staruszek czy nie? (10)
    • Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
    • Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
    • Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)

    Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)

    • Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
    • Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)

    Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)

    • Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
    • Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
    • Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
    • Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
    • Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
    • Higiena bazy danych (76)
    • Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)

    Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)

    • Opracowujemy szablon wiadomości (83)
    • Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)

    Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)

    • Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
    • Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
    • Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)

    Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161)

    • Dostarczalność (163)
    • Aspekty, które ułatwiają start (164)
    • Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166)

    Rozdział 7. Marketing automation (173)

    • Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
    • Główny mit związany z marketing automation (175)
    • Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
    • Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)

    Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)

    • Czym jest cold mailing? (181)
    • Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
    • Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
    • Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
    • 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
    • Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

192 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022