wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 64.60 61,37   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING W ERZE TECHNOLOGII CYFROWYCH NOWOCZESNE KONCEPCJE I WYZWANIA


GREGOR B. KACZOROWSKA-SPYCHALSKA D. RED.

wydawnictwo: PWN, 2018, wydanie I

cena netto: 64.60 Twoja cena  61,37 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych

Nowoczesne koncepcje i wyzwania


Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.

Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.

Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej – Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.

Zespół autorski tworzą: prof. dr hab. Bogdan Gregor, prof. dr hab. Jan W. Wiktor, prof. dr hab. Henryk Mruk, prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska, prof. dr hab. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Dominika Kaczorowska– Spychalska, dr Magdalena Kalińska – Kula, a także Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.


Wstęp                                   . 9

1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek)   . 13
Wprowadzenie                             . 15
1.1. Cyfrowa transformacja                       . 16
1.2. Marketing a cyfrowa transformacja                  18
1.3. Marketing a technologia                      . 20
1.3.1. Technologie mobilne                     21
1.3.2. Internet Rzeczy                       22
1.3.3. Media społecznościowe                    22
1.3.4. Sztuczna inteligencja                     24
1.4. Marketing a metody zarządzania                   27
1.5. Marketing a organizacja działań                   . 29
1.6. Przyszłość marketingu                       . 31
Podsumowanie                             33

2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski)           . 35
Wprowadzenie                             . 37
2.1. Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach              . 37
2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania                           41
2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – elementy wspólne i odróżniające                           43
2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej            48
Podsumowanie                             54

3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska)            . 57
Wprowadzenie                             . 59
3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych               . 60
3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości           71
3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji                   . 76
Podsumowanie                             . 79

4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor)                             81
Wprowadzenie                             . 83
4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności          . 83
4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line                     . 86
4.3. Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty                           . 90
4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki                           . 95
4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej           . 96
4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych        98
4.4.3. Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci         101
4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics          . 103
4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej        105
Podsumowanie                             107

5. Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk)      109
Wprowadzenie                             111
5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0                    111
5.2. Nowe trendy w zachowaniach konsumentów              113
5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0                  118
5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0                 . 119
5.5. Wartości tworzą pozycję marki                   . 122
5.6. Tożsamość oraz wizerunek marki                  . 126
5.7. Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa     . 127
5.8. Lokalizacja marki na rynku 4.0                   . 129
Podsumowanie                             132

6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska)                     . 133
Wprowadzenie                             135
6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej          135
6.1.1. Formy i techniki wywiadów                  135
6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich                       137
6.1.3. Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej                     140
6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów  . 142
6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej    . 142
6.3. Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji               144
6.4. Big Data w analityce marketingowej                 146
6.4.1. Cele i kierunki zastosowań                  146
6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu       . 148
6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych                         . 149
6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych       152
6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej             154
6.7.1. Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych  . 154
6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej                       155
Podsumowanie                             156

7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula)                157
Wprowadzenie                             159
7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu           160
7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji              . 164
7.3. Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją     . 166
7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy                            . 168
7.5. Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych                 172
Podsumowanie                             184

8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski)                          185
Wprowadzenie                             187
8.1. Przesłanki i kierunki zmian                     187
8.2. Istota innowacji                         . 191
8.3. Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki    . 194
8.4. Zarządzanie innowacjami                     . 197
8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami                  202
Podsumowanie                             209

9. Oczami praktyków                          211
9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski)                  . 213
9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje                       214
9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technologii             . 215
9.1.3. Mikrotrendy                        220
9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król)         . 225
9.2.1. Duch w maszynie                      225
9.2.2. Dane                           229
9.2.3. Algorytmy                         230
9.2.4. Sprzęt                          . 232
9.2.5. SISO                           232
9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem?                233
9.2.7. Telefon od Absolutu                     235
9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)                     237

Epilog                                  . 245
O Autorach                                247
Bibliografia                                . 255
Netografia                                . 267


272 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022