wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 66.39 63,07   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ANTOLOGIA TEKSTÓW KATEDRY TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH MEDIÓW TOM 1


OPOLSKA-BIELAŃSKA A. RED.

wydawnictwo: ASPRA, 2018, wydanie I

cena netto: 66.39 Twoja cena  63,07 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów Tom 1


Rozwój technologii informacyjnych zwiększył znacznie możliwości badawcze i innowacyjne w zakresie Nauk o Mediach. Zaowocowały one osiągnięciami w zakresie cyfryzacji, komunikacji i mediów. Dostęp do przekazu medialnego na szeroką skalę, niezależnie od czasu i miejsca, wpłynął na zaangażowanie młodych ludzi w zgłębianie tajników nowych mediów. Wiąże się to również z zapotrzebowaniem rynku pracy na kompetencje specjalistów w tej dziedzinie.
Zasadność konwergencji technologii informacyjnych i mediów spowodowała powołanie kierunku studiów – Logistyka Mediów na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Studenci tego kierunku rozwijają swoją wiedzę i umiejętności w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii w mediach, praktycznego ich wykorzystania, a także zarządzania przedsiębiorstwami medialnymi. Zwieńczeniem studiów są prace dyplomowe. Dokumentują one obszar zainteresowań absolwentów, ich dociekliwość badawczą oraz umiejętności pisarskie. Ogólnie – dorosłość zawodową.

Niniejsza publikacja stanowi zbiór, wybranych spośród najlepszych prac dyplomowych, które powstały na Logistyce w roku akademickim 2015/2016. Opiekę merytoryczną nad pracami licencjackimi pełnili pracownicy Katedry Technologii Informacyjnych Mediów oraz współpracownicy. Zaprezentowane prace to efekt odbytych seminariów dyplomowych, dyskusji, sporów, wymiany doświadczeń. Cechuje je merytoryczny język, właściwy układ, odpowiednio sformułowana hipoteza, która została potwierdzona za pomocą dopracowanej metodologii. Wykorzystana literatura, zarówno polska jak i obcojęzyczna, dobrana przez Autorów prac, jest aktualna oraz zgodna z prezentowanymi tematami. Przypisy oraz spisy form graficznych użyte w tekstach publikacji są odpowiednie do poziomu prac. Zawarte w niniejszej publikacji opracowania zawierają wartościowe i aktualne informacje niezbędne każdemu studentowi Logistyki. Ponadto stanowią przykłady prac dyplomowych.

Z Wprowadzenia


Specjalizacja: Technologie Informacyjne Mediów

Marcin Chlewicki
Mouse tracking jako narzędzie do oceny strony internetowej 11
Jakub Grel
Wirtualne spacery – Street View Trusted, jako narzędzie e-marketingu 29
Jerzy Mach
Personalizacja reklam w IPTV 67
Robert Nałęcz
Problem bezpieczeństwa zasobów ukrytej sieci 83
Ilona Rutkowska
Bezpieczeństwo informacji w przedsiębiorstwie 115
Joanna Stankiewicz
Bitcoin – przykład potencjału informacyjnego sieci 147
Wiktoria Szwejk
Rafinacja danych sieciowych dla celów komercyjnych 171
Magdalena Tatarek
Technologia VR – wykorzystanie i zagrożenia 193
Piotr Wielgus
Nowe technologie w systemach zarządzania bezpieczeństwem w obiektach publicznych. Studium przypadku Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego 223
Rafał Zimoch
Inteligentne parkingi w smart cities 255

Specjalizacja: Logistyka i Marketing w Mediach

Beata Czarnecka
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa medialnego poprzez działanie społecznej odpowiedzialności biznesu. Analiza przypadku TVN S.A. 285
Katarzyna Czeżyk-Zielińska
Snapchat jako alternatywny kanał dystrybucji treści 315
Magdalena Furgał
Autopromocja i autocross promocja w serwisach informacyjnych na podstawie „Wiadomości” i „Wydarzeń” 343
Aleksandra Jarosz
Komunikacja marketingowa w medium społecznościowym Instagram  383
Aleksandra Kosyl
Hashtag marketing produktów trudnych na przykładzie branży tytoniowej (Philip Morris, Marlboro) 417
Aleksandra Kuligowska
Rola city placement w promocji polskich miast 453
Zuzanna Łukawska
Narzędzia kreowania wizerunku marki spersonalizowanej w mediach społecznościowych na przykładzie profili Magdy Gessler  493
Daria Mrozowicz
Społeczna odpowiedzialność Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 535


564 strony, Format: 17.0x25.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022