wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 49.90 47,41   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

HARVARD BUSINESS REVIEW PODRĘCZNIK PRZEDSIĘBIORCY


wydawnictwo: REBIS, 2018, wydanie I

cena netto: 49.90 Twoja cena  47,41 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Harvard Business Review

Podręcznik przedsiębiorcy


Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy to podstawowe źródło wiedzy, które umożliwi ci udany start.

Rozpoczęcie niezależnej działalności to zawsze ogromne wyzwanie i mnóstwo wątpliwości. Od twojego postępowania zależy, czy twoja firma będzie prosperować, czy upadnie. Musisz zatem poznać sprawdzone podstawy uruchamiania własnej działalności gospodarczej – od napisania biznesplanu, przez tworzenie atrakcyjnych prezentacji dla inwestorów, po uzyskanie pierwszego kredytu. Warto także wiedzieć, jak sprawdzić swój pomysł, zanim zainwestujesz w niego pieniądze, oraz nauczyć się nie tylko wykorzystywać możliwości biznesowe, ale również je tworzyć.

Książka ta szczegółowo przedstawia wszystkie te zagadnienia oraz wiele innych istotnych kwestii, czerpiąc z zasobów wiedzy praktycznej i teoretycznej zgromadzonych w archiwach "Harvard Business Review". Nie rozstawaj się z nią ani na chwilę przez cały okres rozwijania firmy, bo dzięki niej zdecydowanie zwiększysz swoje szanse na sukces w biznesie.

W Harvard Business Review. Podręczniku przedsiębiorcy znajdziesz m.in.:

• proces zakładania firmy - krok po kroku,
• wiadomości na temat pozyskiwania funduszy i finansowania na różnych etapach działalności,
• zwięzłe omówienia najnowszych badań i poglądów na temat przedsiębiorczości, których autorami są tacy eksperci „Harvard Business Review”, jak Marc Andreessen i Reid Hoffman,
• udoskonalane latami najlepsze praktyki biznesowe,
• historie prawdziwych firm, takich jak Airbnb i eBay.


Wstęp

CZĘŚĆ PIERWSZA
Przygotowanie do podróży
1. Czy nadajesz się na przedsiębiorcę?

CZĘŚĆ DRUGA
Zdefiniowanie swojego przedsiębiorstwa
2. Kształtowanie szansy
3. Opracowywanie modelu biznesowego i strategii
4. Zorganizowanie firmy
5. Pisanie biznesplanu

CZĘŚĆ TRZECIA
Finansowanie twojej działalności
6. Finansowanie fazy start-upu
7. Finansowanie fazy rozwoju
8. Anioły biznesu i inwestorzy venture capital
9. Wejście na giełdę

CZĘŚĆ CZWARTA
Powiększanie przedsiębiorstwa
10. Podtrzymywanie wzrostu przedsiębiorstwa
11. Zarządzanie rosnącą firmą
12. Zachowanie ducha przedsiębiorczości

CZĘŚĆ PIĄTA
Spojrzenie w przyszłość
12. Czas zbierania plonów

Załącznik A
Zrozumienie sprawozdań finansowych

Załącznik B
Analiza progu rentowności

Załącznik C
Wycena: Ile naprawdę jest warta twoja firma?

Załącznik D
Sprzedaż papierów wartościowych o ograniczonej zbywalności i należących do afilianta: Reguła 144 SEC

Załącznik E
Formy prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce

Słowniczek pojęć
Literatura uzupełniająca
Źródła
Indeks


392 stron, Format: 22.5x14.2, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022