wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.60 38,57   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

70 SPOSOBÓW NA ROZKOCHANIE KLIENTA W TWOIM E-BIZNESIE


KRZYWORĄCZKA P.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

69 (plus 1) sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie


E-przedsiębiorco! Skoro prowadzisz swój biznes w sieci, to z pewnością wiesz, jakie są niezbędne składowe Twojego sukcesu: to świetny produkt, sprawny marketing, no i oczywiście dobrze napisane oprogramowanie, dzięki któremu klient będzie mógł sprawnie poruszać się po Twoim e-sklepie, od pierwszego wejrzenia aż po szczęśliwie sfinalizowaną transakcję. Czekaj, czekaj... Czy coś nam po drodze przypadkiem nie umknęło? Jakieś słowo... Ważne słowo. Użyliśmy go, wymieniając warunkowe powodzenia w e-biznesie. Wiem! To słowo to: KLIENT. Pisany dużą literą, a nawet samymi dużymi literami, ponieważ to właśnie on, Klient, stanowi prawdziwy klucz do Twojego szczęścia. Możesz mieć świetną ofertę, najnowocześniejsze, najskuteczniejsze narzędzia marketingowe, najbardziej intuicyjny sklep w sieci, ale to i tak nic, jeśli Twój poziom obsługi Klienta leży i kwiczy.

Paweł Krzyworączka prowadzi swój internetowy biznes od roku 2008 i od tego czasu z prawdziwą pasją obserwuje dwustronne relacje między sprzedającymi i kupującymi, na przemian jako przedstawiciel jednej i drugiej strony. Na tej podstawie wciąż udoskonala obsługę Klienta we własnej firmie, starając się eliminować błędy, które zauważa u innych, ale także wdrażać pozytywne wzorce, jakich sam doświadczył. Chętnie porównuje relację kupujący-sprzedawca do związku miłosnego, zaznaczając przy tym, że to sprzedający musi się bardziej starać, bo to jemu o wiele bardziej zależy. A jak jest z Tobą? Zależy Ci na Twoim Kliencie, czy nie? Wciąż czujesz niedosyt i marzysz skrycie o tym, by zauroczyć, a następnie rozkochać Klienta w Twoim e-biznesie? A może chcesz, by miłość rozkwitła i przekształciła się w związek na całe życie? Jeśli tak, jeśli masz naprawdę poważne plany w stosunku do swoich Klientów, koniecznie sięgnij po książkę Pawła Krzyworączki!


Paweł Krzyworączka — absolwent krakowskiej AGH i jej były pracownik ze stopniem naukowym doktora. Od 2008 roku e-przedsiębiorca, pasjonat nowych technologii oraz zagadnień z zakresu psychologii obsługi Klienta. Szeroko rozpowszechnione powiedzenie „nasz Klient, nasz Pan”, rozumie jako: „mój Klient, mój Przyjaciel”. Będąc właścicielem firmy Krzywy.pl, tworzy serwisy internetowe, kampanie e-marketingowe, prowadzi doradztwo, audyty i szkolenia z e-biznesu.


    Wprowadzenie (7)

    70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie (31)

    Część I. Gra wstępna, zaloty, zauroczenie (33)

    • Stwórz doskonały produkt lub usługę (35)
    • Znaj doskonale swoje produkty (38)
    • Uśmiech (41)
    • Entuzjazm (44)
    • Klient Twój Pan, Klient zawsze ma rację (?) (47)
    • Pierwsze wrażenie (49)
    • Ubiór i wygląd w czasie spotkania oraz przywitanie (52)
    • Wygląd biura, miejsca spotkania (56)
    • Nie spiesz się, skup się na Kliencie (59)
    • Nie ignoruj Klienta (62)
    • Nie mów, że nie masz czasu (64)
    • Nie strasz Klienta (67)
    • Przestrzegaj prawa (71)
    • Mów i pisz prawdę (74)
    • Daj jak największą ilość opcji kontaktu (77)
    • Chat na stronie (79)
    • Komunikacja i pomoc przez fanpage'a na Facebooku (81)
    • FAQ, pomoc video (83)
    • Usability to też obsługa Klienta (85)
    • Dlaczego opisy produktów i usług też są ważne? (88)

    Część II. Droga do rozkochania (91)

    • Odpowiedni język = język Klienta (93)
    • Uważaj na "syndrom eksperta" (96)
    • Określ potrzeby Klienta: pytaj i słuchaj (99)
    • Nastaw się na pomoc, nawet niezwiązaną ze sprzedażą (101)
    • Niezwłocznie realizuj zamówienia (103)
    • Bądź punktualny (106)
    • Bądź elastyczny (108)
    • Pozwól negocjować cenę i warunki (110)
    • Bądź terminowy (113)
    • Wprowadź procedury (116)
    • Bierz odpowiedzialność. Sytuacje sporne rozwiązuj na korzyść Klienta (119)
    • Przyznawaj się do błędów (122)
    • Nigdy nie doprowadzaj do recydywy (124)
    • Przyjmuj zwroty i reklamacje z uśmiechem (126)
    • Błyskawicznie rozpatruj zwroty i reklamacje (129)
    • Informuj Klienta o postępach (131)
    • Szanuj poglądy Klienta (133)
    • Nie wmawiaj Klientowi, że było inaczej, niż on pamięta (137)
    • Przygotowuj i proponuj gotowe rozwiązania pod Klienta. Wyprzedzaj myśli i pytania Klienta (142)
    • Nie krytykuj konkurencji, ale ją chwal i polecaj (146)
    • Traktuj Klienta po partnersku. Zawieraj "symetryczne" umowy (148)
    • Co zrobić, gdy jest niezadowolony? (150)
    • Umiejętnie reaguj na krytykę i złe opinie (153)
    • Szukaj tego, co drażni Klienta. Klient jest obserwatorem (156)
    • "Oddzwonię do Pana" (159)
    • Szybko odpowiadaj na e-maile (163)
    • Odpowiednia budowa e-maili (165)
    • Newsletter i mailingi do Klientów (169)
    • Zatrudnij odpowiednią osobę (172)
    • Stała osoba do kontaktu (174)
    • Nie zmieniaj zdania (176)
    • Bądź aktywny (179)
    • Nie bądź nadgorliwy, nachalny (181)
    • Szanuj czas Klienta (184)
    • Wypowiadaj się zwięźle (186)
    • Wybieraj odpowiednie kanały komunikacji (188)
    • Wejdź w skórę Klienta (191)
    • Nowy Klient a "stary" Klient (193)
    • Anielska cierpliwość (196)
    • Zachowaj spokój w każdej sytuacji (198)

    Część III. Rozkwit miłości na całe życie (203)

    • Dawaj Gwarancję Satysfakcji (205)
    • Słodkie zaskoczenie = Klienta zauroczenie (209)
    • Spytaj Klienta o radę (211)
    • Pozwól Klientowi się wygadać (212)
    • Okazjonalne e-maile, telefony, listy (213)
    • Zamów "Tajemniczego Klienta" (216)
    • Dawaj więcej, niż Klient mógłby się spodziewać (218)
    • Stosuj CRM (220)
    • Przeproś, jeśli trzeba. Nawet więcej niż raz (221)
    • Zaprzyjaźnij się z Klientem (222)

    Podsumowanie (225)


232 strony, Format: 14.1x20.7, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022