|
DZIAŁALNOŚĆ PROGRAMOWA TELEWIZJI PUBLICZNEJ KLUCZOWE DETERMINANTY PROGRAMOWANIA I DYSTRYBUCJA OFERTY
ŚWIERCZYŃSKA-GŁOWNIA W. wydawnictwo: WYD UJ, 2017, wydanie Icena netto: 41.75 Twoja cena 39,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Działalność programowa telewizji publicznej
Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty
„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na
fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w
istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach
telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc
przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki
włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów
publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba
stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie
szerszej – z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza
praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale
także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w
Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla
tych grup lektura obowiązkowa”.
Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka
Dr Weronika Świerczyńska-Głownia - medioznawca, prowadzi badania
naukowe z zakresu funkcjonowania organizacji medialnych, ekonomiki mediów i zmian zachodzących
na rynku medialnym. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Prawa i
Administracji, Instytut Nauk Politycznych). W 2005 roku uzyskała tytuł doktora na
Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji
Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Menedżerskie w
Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Studium Zarządzania i Biznesu przy
Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Stypendystka University at
Buffalo, State University of New York. Wykładowca akademicki, autorka publikacji
naukowych oraz niezależny ekspert w dziedzinie komunikacji.
324 strony, Format: 16.0x24.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|