wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.75 39,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DZIAŁALNOŚĆ PROGRAMOWA TELEWIZJI PUBLICZNEJ KLUCZOWE DETERMINANTY PROGRAMOWANIA I DYSTRYBUCJA OFERTY


ŚWIERCZYŃSKA-GŁOWNIA W.

wydawnictwo: WYD UJ, 2017, wydanie I

cena netto: 41.75 Twoja cena  39,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działalność programowa telewizji publicznej

Kluczowe determinanty programowania i dystrybucja oferty


„Problematyka podjęta w publikacji zasługuje na szczególną uwagę z uwagi na fakt, że zakończenie nadawania analogowego telewizji naziemnej w Polsce zmieniło w istotnym zakresie sposoby dystrybucji, ale i konsumpcji treści przekazywanych w stacjach telewizyjnych, przy jednoczesnym rozwoju innych płaszczyzn dystrybucji treści, a więc przekazów satelitarnych, kablowych, internetowych i mobilnych. Tematyka książki włącza się w niezwykle ciekawy nurt dyskusji naukowej o przyszłości mediów publicznych i modelu ich funkcjonowania w erze cyfrowej. Z przykrością trzeba stwierdzić, że taka debata toczy się jedynie na płaszczyźnie akademickiej, a nie szerszej – z udziałem kreatorów polityki medialnej. Wypada tylko ufać, że niniejsza praca trafi nie tylko do środowisk medioznawców skupionych w ośrodkach naukowych, ale także do osób odpowiedzialnych za projektowanie strategii rozwoju rynku medialnego w Polsce, zwłaszcza mediów publicznych. Należałoby wręcz postulować, aby była to dla tych grup lektura obowiązkowa”.

Fragment recenzji prof. dr. hab. Jędrzeja Skrzypczaka


Dr Weronika Świerczyńska-Głownia - medioznawca, prowadzi badania naukowe z zakresu funkcjonowania organizacji medialnych, ekonomiki mediów i zmian zachodzących na rynku medialnym. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (Wydział Prawa i Administracji, Instytut Nauk Politycznych). W 2005 roku uzyskała tytuł doktora na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie oraz Studium Zarządzania i Biznesu przy Zakładzie Ekonomii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Stypendystka University at Buffalo, State University of New York. Wykładowca akademicki, autorka publikacji naukowych oraz niezależny ekspert w dziedzinie komunikacji.


324 strony, Format: 16.0x24.0cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022