wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

DOBRE RELACJE KLUCZ DO SUKCESU JAK WSPÓŁCZEŚNIE ZJEDNYWAĆ SOBIE LUDZI


KERPEN D.

wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie I

cena netto: 40.60 Twoja cena  38,57 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Dobre relacje klucz do sukcesu

Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi


Sztuka utrzymywania dobrych relacji międzyludzkich jest absolutnie najważniejszą umiejętnością we współczesnym świecie. Ważniejszą niż talent, ciężka praca, wizjonerskie pomysły, przełomowe koncepcje czy inne elementy życia zawodowego oraz prywatnego. Ważniejszą niż dobre chęci i brak skrupułów. Z pewnością jednak wiesz z własnego doświadczenia, że nie zawsze łatwo jest utrzymać życzliwe, szczere relacje z innymi ludźmi. Często brak Ci czasu, cierpliwości albo wyczucia. Czasem zdarza się, że nieświadomie nadepniesz komuś na odcisk, powiesz coś głupiego albo niefortunnie zażartujesz. To wszystko może pozbawić Cię szans na sukces!

Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie obserwować i jak interpretować ich zachowania, jak poprawiać im humor i przedstawiać swoje racje, jak przekonywać ich do Twoich koncepcji i nawiązywać więzi z właściwymi osobami. Odkryjesz, jak działać, gdy pojawia się konflikt, i jak zainspirować ludzi do pomocy przy realizacji Twoich pomysłów. Zdobądź jedenaście kluczowych umiejętności interpersonalnych — nie zawsze intuicyjnych, ale zawsze skutecznych.

Uwaga: to nie jest książka o manipulowaniu ludźmi czy egoistycznym ich wykorzystywaniu! To książka o potężnych możliwościach, tkwiących w szczerym zaangażowaniu w aktywne kształtowanie dobrych relacji z innymi!


    Wprowadzenie. Ludzie się liczą (9)

    CZĘŚĆ I. JAK SIĘ TAKI STAŁEŚ?

    1. Test Myers-Briggs nic nie znaczy. Enneagram prawdę Ci powie (19)

    2. Jak nawiązać więź z kim tylko chcesz (nawet jeśli go nie lubisz)? (24)

    3. Jak zrozumieć kogoś lepiej niż swoich znajomych (zaledwie w trzy minuty)? (27)

    4. Bądź zainteresowany, a nie interesujący (31)

    5. Większość ludzi jest samotna: pomóż im poczuć więź (36)

    CZĘŚĆ II. POZNAWANIE WŁAŚCIWYCH LUDZI

    6. Noś pomarańczowe buty: proste klucze do nawiązywania znajomości, o których nikt nie mówi (41)

    7. Jak poznać kogo tylko chcesz? (44)

    8. Stwórz sobie własny zespół doradców (47)

    9. Zatrudniaj powoli, zwalniaj szybko - w firmie oraz w życiu pozazawodowym (51)

    10. Ignoruj właściwych ludzi (55)

    CZĘŚĆ III. "CZYTANIE Z LUDZI"

    11. Nie czekaj na chwilę, w której będziesz mógł mówić. Zacznij aktywnie słuchać (63)

    12. Słowa znaczą niewiele. Słuchaj oczami, a nie uszami (66)

    13. Zawsze przyjmuj propozycję szklanki wody (70)

    14. Blef sprawdza się tylko w pokerze (73)

    15. Jeden trik, który wydaje się śmieszny, ale zawsze działa (76)

    CZĘŚĆ IV. NAWIĄZYWANIE WIĘZI Z LUDŹMI

    16. Walidacja, walidacja i jeszcze raz walidacja (83)

    17. Najważniejsze pytanie, jakie kiedykolwiek zadasz na pierwszym spotkaniu (87)

    18. To, kim jesteś online, mówi o tym, kim jesteś w normalnym życiu (91)

    19. Płacz jest dla zwycięzców (95)

    20. Zasada platynowa zawsze ma większą siłę niż złota (98)

    CZĘŚĆ V. WPŁYWANIE NA LUDZI

    21. Pomóż wpaść na Twój pomysł! (105)

    22. Pasja jest niczym bez wytrwałości (108)

    23. Nie sprzedawaj historyjek, opowiadaj (112)

    24. Paradoks perswazji: zamknij się (115)

    25. Do każdego pomieszczenia wchodź tak, jakbyś to Ty był jego właścicielem (119)

    26. Nigdy nie dostaniesz tego, o co nie poprosisz (122)

    CZĘŚĆ VI. UŁATWIANIE ZMIANY ZDANIA

    27. Lepiej być szczęśliwym niż mieć rację (129)

    28. Zawsze pamiętaj o zarządzaniu wielopłaszczyznowym (132)

    29. Wykraczaj poza udawaną skromność w autopromocji (135)

    30. Spędzaj czas ze swoimi przyjaciółmi (140)

    CZĘŚĆ VII. UCZENIE LUDZI

    31. Modeluj (145)

    32. Rozwijaj mocne strony - nie tylko swoje (147)

    33. Nie bądź nauczycielem (ani menedżerem), bądź trenerem (i uczniem) (151)

    34. Nie oskarżaj siebie za niepowodzenia (154)

    CZĘŚĆ VIII. PRZEWODZENIE LUDZIOM

    35. Nie ma miejsca dla "ja" w zespole, ale na pewno jest miejsce dla "ja" w przywództwie (159)

    36. Neurony lustrzane i jak dobry nastrój może diametralnie odmienić wyniki (164)

    37. Jak sprawić, że będziesz mieć przy sobie każdego, kogo chcesz, po wypowiedzeniu jednego słowa (no, może dwóch)? (168)

    38. Zawsze bądź tym, który przynosi złe wiadomości (172)

    39. Nakręć się przed każdym spotkaniem (175)

    40. Każdy chce zostać liderem (178)

    CZĘŚĆ IX ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW Z LUDŹMI

    41. Jeśli jesteś chętny do pomocy, jesteś tam, aby zwyciężyć (183)

    42. Ochłoń i dopiero wtedy rozwiązuj konflikty (187)

    43. Odpuść, aby dostać to, czego pragniesz (190)

    44. Załóż kamizelkę kuloodporną (albo zastosuj prosty system, który uratował moje małżeństwo) (193)

    CZĘŚĆ X. INSPIROWANIE LUDZI

    45. Pamiętaj, że tu nie chodzi o Ciebie (199)

    46. Nie sil się na oryginalność, część 1.: Możesz mnie cytować (203)

    47. Bezdomność: natychmiastowe lekarstwo na zły nastrój (206)

    48. Nie pozwól, aby jedno złe słowo zakłóciło wieloletni okres pochwał (210)

    CZĘŚĆ XI. USZCZĘŚLIWIANIE LUDZI

    49. Niech to będzie Dzień Honey! (217)

    50. Cofnij się w czasie i wyślij kartkę z podziękowaniami (tak, taką prawdziwą) (220)

    51. Codzienne wprowadzanie może czynić cuda (223)

    52. Kup mu bonsai (227)

    53. Nie sil się na oryginalność, część 2.: Jak sprawić, aby codziennie myślały o Tobie tysiące ludzi? (231)

    Konkluzje. Zdobycie tego, czego pragniesz od życia, sprowadza się do pielęgnowania Twoich relacji z ludźmi i jest to największy paradoks relacji międzyludzkich (235)

    Podziękowanie (237)

    A. Enneagram: test (239)

    B. Inspirujące cytaty (253)


272 strony, Format: 15.8x23.5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022