Dostosuj się lub giń
Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
Zaprojektuj swój mobilny biznes
Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika
zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim
zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki,
trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć się projektowania grafiki, poznać
specyfikę i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania
mobilnego... A przynajmniej tak się wydaje teoretykom.
Tylko że tej książki nie napisał teoretyk.
Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą.
I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier
oraz aplikacji na urządzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest
zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysły. Po drugie, napisała tę
książkę, żeby nauczyć Cię czerpania zysków z produktów, które już tworzysz,
zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie,
podobnie jak dla niej, ten biznes stał się rentownym przedsięwzięciem i źródłem
stałych przychodów.
Wstęp. O czym i dla kogo? (5)
1. Dlaczego miałbyś mi wierzyć? (9)
2. Dlaczego aplikacje mobilne? (15)
- Minusy (16)
- Plusy (25)
- I co Ty na to? (42)
3. Czym to się je? (45)
- Platformy i markety (45)
- Rynek w liczbach (51)
4. Gdzie się robi pieniądze? (71)
- Aplikacje bezpłatne z reklamami (72)
- Aplikacje bezpłatne z in-app purchase'ami (75)
- Aplikacje płatne (77)
- Model mieszany (78)
5. Od czego zależy, ile zarobisz? (81)
- Pobrania (82)
- Aplikacja (146)
- To tylko loteria (150)
6. Jak robić, aby zarobić? (157)
- Optymalizuj koszty i czas (158)
- Pracownicy (162)
- Pracuj mądrze, nie ciężko (175)
- Produkty (178)
- Sprawdzaj, analizuj, wyciągaj wnioski (181)
- Kopiuj sam siebie i nie ratuj tonącego statku (183)
- Nie przejmuj się za bardzo (184)
- Skup się na sobie (187)
- Dbaj o kontakty i zarabiaj na różne sposoby (188)
7. Co się zmieniło? (191)
8. 3, 2, 1, 0... I na co jeszcze czekasz? (193)
Podziękowania (197)
200 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka