|
FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW BUDOWA EFEKTYWNYCH KANAŁÓW SPRZEDAŻY
BLOUNT J. wydawnictwo: ONE PRESS, 2017, wydanie Icena netto: 53.45 Twoja cena 50,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Fanatyczne poszukiwania klientów
Budowa efektywnych kanałów sprzedaży
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody,
które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe
szczególnie w handlu — tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że
niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami. Najczęściej
jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny.
Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony,
wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko
skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz
się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych
poszukiwań. Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy,
mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży
bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
powszechne prawo potrzeby
pięć elementów sprzedaży społecznościowej
pięciostopniowy model gwiaździsty
piramidę poszukiwawczą
- Przedmowa
- Notatka specjalna: darmowe zasoby dla sprzedawców
- 1 Dlaczego trzeba poszukiwać klienta
- Prawdziwy sekret długotrwałego sukcesu w sprzedaży
- Idziemy na łatwiznę
- Przestań narzekać, że wszystko jest za trudne, i weź się do roboty
- 2 Siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
- 3 Czy dobrze jest dzwonić bez zapowiedzi?
- Subtelna sztuka przerywania
- Przestań szukać dróg na skróty, zacznij się wtrącać i nawiązywać rozmowę
- Po prostu boisz się zadzwonić w ogóle, nie tylko bez zapowiedzi
- 4 Zastosuj metodologię zrównoważonych poszukiwań
- Nie stawiaj wszystkiego na jedną kartę
- Nie ma jednego uniwersalnego sposobu na pozyskiwanie klientów
- 5 Im więcej szukasz, tym bardziej sprzyja Ci szczęście
- Powszechne prawo potrzeby (PPP)
- Zasada 30 dni
- Prawo wymiany
- Anatomia spadku sprzedaży
- Pierwsza zasada spadków sprzedaży
- 6 Naucz się rachować. Zarządzanie swoją efektywnością
- Zawodowi lekkoatleci potrafią liczyć
- Złudzenia i sukces nie idą w parze
- 7 Trzy P, które Cię ograniczają
- Prokrastynacja
- Perfekcjonizm
- Paraliż spowodowany analizą
- Jak zburzyć trzy P
- 8 Czas. Wspaniały czynnik równoważący sprzedaż
- 24
- Myśl jak dyrektor generalny
- Chroń złote godziny
- Sztuka delegowania zadań
- Dzielenie czasu na bloki odmieni Twoją karierę
- Następstwo Horstmana
- Trzymaj się planu
- Skoncentruj swoją energię
- Wystrzegaj się sygnałów
- Zawartość poczty elektronicznej zdezorganizuje Twój dzień handlowy
- Wykorzystaj platynowe godziny
- Policz, ile jesteś wart
- 9 Cztery cele poszukiwania klientów
- Poszukiwanie klientów to sport kontaktowy
- Umawianie się na spotkania
- Gromadź informacje i selekcjonuj
- Określ strefę strikeów[7]
- Sfinalizuj transakcję
- Zbuduj dobre relacje
- 10 Wykorzystujemy piramidę poszukiwawczą
- Noś się jak Egipcjanin: zarządzanie piramidą poszukiwawczą
- Dobre listy przynoszą dobre wyniki
- 11 Panuj nad bazą danych. Dlaczego system CRM jest Twoim najważniejszym narzędziem
- Zarządzaj CRM-em jak na dyrektora generalnego przystało
- Kosz na śmieci lub kopalnia złota
- 12 Prawo zaznajomienia
- Woda na młyn poszukiwań
- Pięć dźwigni znajomości
- Wytrwałe i konsekwentne poszukiwania
- Polecenia i przedstawienie
- Networking
- Znajomość marki i firmy
- Kreowanie wizerunku
- Ostrzeżenie
- 13 Sprzedaż poprzez media społecznościowe
- Sprzedaż poprzez media społecznościowe nie jest lekiem na wszystko
- Wyzwania wynikające ze sprzedaży poprzez media społecznościowe
- Sprzedaż w mediach społecznościowych to nie jest prawdziwy handel
- Wybór odpowiednich kanałów społecznościowych
- Pięć celów poszukiwania klientów poprzez media społecznościowe
- Twoja osobista marka
- Zdjęcie profilowe
- Zdjęcie w tle
- Podsumowanie/Biografia/O mnie
- Informacje kontaktowe
- Multimedia i linki
- Własny URL
- Historia
- Regularnie aktualizuj swój profil
- Budowanie dobrych relacji
- Zachęcanie potencjalnych klientów do kontaktu z handlowcem poprzez treści edukacyjne
- Wykorzystywanie wiedzy i informacji do zwiększenia efektywności poszukiwania
potencjalnych klientów
- Wydarzenia inicjujące zakup i świadomość cyklu zakupowego potencjalnego klienta
- Poszukiwania i gromadzenie informacji
- Poszukiwanie wychodzące
- Pięć elementów sprzedaży społecznościowej
- Nawiązywanie kontaktu
- Kreowanie treści
- Przetwarzanie treści
- Przełożenie na sprzedaż, czyli konwersja
- Konsekwencja
- Narzędzia do prowadzenia poszukiwań w mediach społecznościowych
- Poszukiwania w mediach społecznościowych + marketing wychodzący = eliksir handlowej
mocy
- 14 Treść przekazu ma duże znaczenie
- Co masz mówić i w jaki sposób
- Entuzjazm i pewność siebie
- Co mówisz
- Co ja będę z tego miał? Siła argumentu
- Budujemy most z argumentów
- Sekret budowania potężnych mostów
- Proś o to, czego potrzebujesz
- Zakładaj, że odniesiesz sukces
- Ton, modulacja głosu i język ciała
- Zamilknij
- 15 Osiągamy doskonałość w zdobywaniu klientów przez telefon
- Nikt nie odbiera telefonu, który nie dzwoni
- Telefon zawsze był, jest i będzie dla handlowców najważniejszym narzędziem
pozyskiwania potencjalnych klientów
- Nikt tego nie lubi; pogódź się z tym
- Większości handlowców nigdy nie nauczono, jak posługiwać się telefonem
- Ostatecznym kluczem do sukcesu jest zaplanowanie bloków czasu przeznaczonych na rozmowy
telefoniczne
- Pięciostopniowy program poszukiwania klientów przez telefon
- Przyciągnij ich uwagę
- Przedstaw się i powiedz, dlaczego dzwonisz
- Daj im powód do wysłuchania Cię
- Proś o to, czego potrzebujesz, i zamilknij
- Skuteczne wiadomości głosowe, na które otrzymasz odpowiedź
- Pięcioetapowy proces zostawiania wiadomości głosowych, który podwoi liczbę telefonów
zwrotnych
- Szczegółowe planowanie czasu rozmów z potencjalnymi klientami to ślepa uliczka
- Zjedz tę żabę, potem już będzie z górki
- 16 Odruchowe odrzucenie, sprzeciw, zbywanie (OSZ)
- Odrzucenie po Tobie nie spłynie
- Odruchowe odrzucenie, krytyka i zbywanie. Ojej!
- Odruchowe odrzucenie
- Zbywanie
- Sprzeciw
- Jak się zachować w przypadku OSZ?
- Model obracania OSZ na naszą korzyść
- Zaburzenie kontra pokonanie
- Kotwiczenie
- Zaburzenie
- Pytaj
- Podsumowanie
- Kiedy padnie koń, zejdź z niego
- 17 Tajemne życie odźwiernych
- Siedem wskazówek, które pomogą Ci w rozmowach z odźwiernymi
- Inny numer wewnętrzny
- Sprzedawcy pomagają sprzedawcom
- Tylne wejście
- Wytrwałość zawsze popłaca
- 18 Pozyskiwanie klientów poprzez osobiste wizyty
- Ograniczenia związane z bezpośrednim poszukiwaniem klientów
- Pięciostopniowy model promienisty[25]
- Przygotowujemy się do bezpośredniego pozyskiwania klientów
- Pięć kroków w procesie osobistego kontaktu z klientem
- Załóż swoje okulary handlowca
- 19 Pozyskiwanie klientów przez pocztę elektroniczną
- Trzy podstawowe zasady poszukiwania klientów za pomocą poczty elektronicznej
- Zasada nr 1: Twój e-mail musi dojść do adresata
- Zasada nr 2: Twój e-mail musi zostać otworzony
- Rozpoznawalność sprawia, że Twoje e-maile są otwierane
- Temat musi prowokować do otwarcia wiadomości
- Nie ma uniwersalnego rozwiązania
- Zasada nr 3: Twój e-mail musi być skrojony na miarę i przynieść pożądane
rezultaty
- Dobry e-mail poszukiwawczy wymaga dobrego planu
- Cztery elementy dobrego e-maila, który ma na celu pozyskanie nowych klientów
- Zarzuć przynętę
- Odnieś się
- Połącz
- Poproś
- Praktyka, praktyka, praktyka
- Najlepszy czas na wysłanie wiadomości
- Wstrzymaj się z natychmiastową wysyłką
- 20 Wiadomości SMS
- Wiadomości tekstowe jako narzędzie pozyskiwania potencjalnych klientów zyskuje na
znaczeniu
- W przypadku SMS-ów rozpoznawalność ma ogromne znaczenie
- Wykorzystaj wiadomości tekstowe jako punkt zaczepienia po zakończonych eventach
- Wykorzystaj wiadomości następujące po wydarzeniach inicjujących zakupy
- Wykorzystaj SMS-y, żeby utrzymać kontakt z potencjalnymi klientami
- Wykorzystaj wiadomości tekstowe, aby umówić się z klientem
- Siedem zasad konstruowania przekonujących wiadomości tekstowych do potencjalnych
klientów
- 21 Wyrabiamy odporność psychiczną
- Silny charakter i ciężka praca
- Cztery filary odporności psychicznej w sprzedaży
- Pragnienie
- Odporność psychiczna
- Im więcej wiesz, tym więcej zarabiasz
- Odporność fizyczna
- Regularne ćwiczenia
- Śpij
- Zdrowe odżywianie
- Właściwe nastawienie
- Kiedy jesteś na szczycie, znajdź nowe wyzwania
- 22 Jedenaście słów, które zmieniły moje życie
- 23 Jedyne pytanie, które naprawdę ma jakieś znaczenie
- Podziękowania
- O autorze
304 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|